Saturday, April 11, 2009

Kasut Cinta Aku, Aku Tidak Membunuh Sayang...


Aku suka kasut.
Kasut membuatkan aku mengenal siapa diri aku.
Aku tidak kisah dengan pandangan sinis masyarakat.
Aku tidak kisah dengan perlakuan orang di sekeliling aku.

Kata-kata, kutukan, hinaan, bukan asing bagi aku.



Ya,
bukan anda yang bersalah.
Bukan mereka semua.
Tetapi aku.
Aku yang mencorakkan perkara sebegitu hadir dalam hidup aku.

"Shafaza, kenapa pakai kasut itu?"
"Puan, hari ini saya ada makmal. Lagi selesa pakai macam ini"
"Aduhai, awak pakai sneakers dengan baju kurung? Dah comel-comel tapi pakai kasut macam itu."
"Asalkan saya selesa dan selamat dalam makmal Puan. ^___^"

14 comments:

Gieyana said...

dulu time belajar dulu pon akak suker pakai kasut cam zara gak!hehehe..

Kapten Luffy said...

itu pun fesyen gak ;p

farah said...

tak salah pon kalo nak pakai camtu kan sayang..

:)

lavidalabelle said...

time belajar tak perlu cantik sgt pun, yg penting selesa dan mudah.

cheriooo bebeh. i like ur style *v*

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

jangan risau..pada aku yg aneh itu FESYEN...genglah kita..jnji kasut tu selesa sudah.

Anonymous said...

laaa... itu pun masalah ker?? nampak pelik sikit.. tapi kemas n cun la... hehe..

Anonymous said...

kali terakhir pakai sneakers n bju kurung adalah di minggu mesra mahasiswa! hahaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Gieyana :

yesh!

thats style kan kak?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy :

aku setuju kapten!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana:

betul!

i cinta u laling!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

i.am.belle :

yeah!

my lovely diva!!

i like!

yuhfoo!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah.merah.jambu. :

hahahaha~

bagus!

sama2 lah kita rock!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AHMADSUFI6177 :

masalah pd mata org..bukan aku~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

honeypingu :

hehehe~

ye ke?

aku juga masih gila nampaknya~