Wednesday, April 08, 2009

Dunia Kita Terpisah Sayang, Adakah Cinta Akan Terlerai?


Jutaan maaf ingin aku hamparkan di sini.
Aku tidak mampu berbicara lama dengan kalian di sini.
Karenah birokrasi yang tiba-tiba melanda semenjak pagi semalam,
membuatkan aku terputus hubungan dengan kebanyakkan kalian di dunia aku.

Maaf.
Sehingga talian kembali pulih,
aku akan mengunjungi kalian.
Maafkan aku ya?
Aku cinta kalian semua.

Adakah kalian bakal merindui aku?
Aku harap kasih yang tercipta, tidak akan terlerai.
Aku sayang kalian.

Soalan cepumas buat kalian sebelum aku mengundur diri,
apakah moto blog ini?

22 comments:

zahidah dihaz said...

first?

zahidah dihaz said...

okay, aku first...
hahahaha...
aku akan merindui kamu...
cepatlah kamu pulang ke dunia ini syang...

JohnJenin said...

moto blog ini adalah motosikal nasional modenas yang menaja AF7

ciK LyndaWawa said...

selamat kembali...

Anonymous said...

slmt jln romeo......eh boleh moto nie hik3..

farah said...

jangan lupakan aku di sini.

:)

(itu bukan moto)

sharamli said...

i will miss u dear..
ekekeke

bir0krasi apakah?

thumbsdown said...

i will miss uu oh =(
hope uu can do my school uniform post that tag, but.. sigh T_T

Mr. BLB said...

merindui kamu juga
:]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zAhiDah diHaz 17:

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zAhiDah diHaz 17:

hehehehe~

aku sudah kembali syg!!

peluk3~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

JohnJenin :

owh..

tidak pakcik syg~

hik hik~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ciK LyndaWawa igUana:

hahaha..

thanks syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

tiada romeo di sini KF~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana :

aku tidak pernah lupakan kamu syg~

peluk mahu?

^___^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

me as well darling!

hugs!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

BabySiiaOzz:

hi darling!

^___^

no worry..i'll check that ok?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Mr.shari :

samalah aku dear~

Mrs Poyo said...

anda minat moto apa?beli moto yang bersesuaian utk blog ini..harley davidson ok gak..nmpak bergaya..awieee!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

erkk..

moto bukan motoR sayang~

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

hehe..aku tao..
yg 3 jenis itu ya..
tapi malu nk sebut..
hihihi

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah.merah.jambu. :

hahaha~

kamu mmg memahami~

aku cium boleh?