Wednesday, April 22, 2009

Selak Kain Dia, Apa Kamu Nampak Agaknya?


Keadaan diri yang sentiasa dikekang oleh waktu kebelakangan ini membuatkan aku sakit.
Sakit kerana daya kreativiti aku berkurang.
Otak padat dengan perkara lain.
Duniawi.

Aku benci dengan manusia jenis ini.

"Suka jaga tepi kain orang"

Apa bagusnya?

Selak teruslah kalau berani!

*aku mendengar keluhan seorang adik yang aku kagumi. Bersabarlah sayang.
Akak memahami masalah kamu*


Nota Kaki : Aku dihimpit oleh bebanan yang menyesakkan otak.

38 comments:

Hazerin said...

Yey!~~ First.

Hahaha. Jgn jaga tepi kain org = pesanan ini dibawakan khas daripada Kementerian Pelajaran Malaysia

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

+h.a.z.e.r.i.n+:

Tahniah!

Yeay!

First gitu!

hahaha~bukan penajanya property management ke?hahaha~

P/S: happy to see u today!

leadleedeea said...

suka jaga tepi kain orang...spesis yg paling dibenci..humban ke laut atau ke gaung?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

leadleedeea :

kita bunuh terus mahu?

ke gaung kurang afdal..

kira buang ke Jurang Mariana..

LOL!

sharamli said...

benci jgk dgn 0rg yg macam ni

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

betul!

tensen ok?

Anonymous said...

lamenye x masuk blog zara.. rindu pun ade gak.. huhu.. walaupun tajuk agak2 21sx namun disebalik tabir maksudnya itu membawa kpd yg positif.. kalo bunuh terus nnti cian x sempat kwn tu bertobat..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mr coklat:

hehehe..

selamat kembali!

aduhai...

21sx ke?

alamak..jangan vote lucah sudah la ye?LOL!

sempat2kan taubat tu...hehe~

Yern Ain said...

jaga tepi kain org plak.

herm.

ni mesti golongan penjeles. sebok dgn hal org.

k.e.r.i. said...

siapa pulak jaga tepi kain kau?
dia tanam tebu tepi kain kau ke?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Y E R N ain :

huhuhu~

kesian dengan adik itu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

k.e.r.i. :

bukan tepi kain aku bro..

kalau tepi kain aku..

mau aku pijak2 dia..

haha~

Kapten Luffy said...

selak kain bini boleh ler ;p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy :

amboi2..aku nak join~

addyaholix said...

selak nanti dikatakan gangguan seksual. habis macam mana? haha!

GeNeRaSi MaLaYSia said...

hurm..pe leh wt..org ni kn ad mcm2 jenis..so mst ad nye org yg cmni..so sabo je r...

~ iza ~ said...

meh kita pegi selak kain dia jugak, nak..? :p

Jard The Great said...

takde mase nak jaga tepi kain org lain..

masalah sendiri dah cukup bnyk.. huhuhu..

Gieyana said...

Betul ar..x suke ngan org yang jaga tepi kain..busy body la tue!

JohnJenin said...

Sila pakai seluar selepas ni.

DramaQueen said...

dik zara, aku memang hangin btol ngan spesis cam ni.. memang tataw malu maw jaga tepi kain orang...

kapten, ko tu asik2 nak selak kain bini jak..sila la carik awek segera.. aku nda sabar maw pegi majlis kawen ko ..

pacik john, itew yang sebetulnya.. hehehe..senang..tak de orang kisah maw selak lagik.. hehehe..

Adry said...

nanti orang tu betul betul selak.. naya.. hehehe


Adry @ http://www.adrysabry.com

Unknown said...

zara,

ape men selak2 kain nih??
kne blk skola blajo pendidikan moral.


lalala... malu saya nk selak kain sape2~~~

*wink*

♥HANA♥ said...

weh zara... apokono eh jang nak selak-selak kain orang ni ha? apo ekau takdo koje ke? humang aih zara..zara...

Anonymous said...

emm bolih aq selak?

*sambil tutup mata dgn tgn

Bro Framestone said...

bro pun tiap2 hari pakai ken.. xde pulak yg nk selakan..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

addyaholix :

hahaha~

bro mahu selak ke?

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GeNeRaSi MaLaYSia:

hehehe~

manusia ada pelbagai sungguh ragamnya kan?

hehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~ Hariza Akmar ~:

Jom!

Bila nak selak tu?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Jard The Great :

betul tu Jard!

aku setuju!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Gieyana:

Harusnya di tampar laju2 je pasni kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

JohnJenin :

seluar getah ye Pakcik?

ahaks~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GiGGLe GaL:

hehehe~

betul tu kak..sia setuju bangat tuh~

jaga diri sendiri pun payah..aduyai..




p/s:bestlah akak tolong jawab kapten dan pakcik JJ punya..hik hik~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Adry :

dia selak..zara telefon polis bang~

ahaks~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

olin :

olin..

teringat zaman remaja..

menyelak kain2 budak jahat..hahaha~

pengawas kan kamu dulu?

kamu selak kain saya!

uhuks!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

HANA:

hahaha~

hana..apa kono kau?

napo cakep noghori dengan eden ni?

mau tampo laju2 ko?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

sila2...

aww!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Framestone :

hahaha~

nak kena selak ke bro?



amvoi~