Sunday, April 26, 2009

Kalau Nak Salin Baju, Lindung Dengan Tuala Dulu.


Salam Perpaduan Buat Semua Pengunjung Dunia Sebelah Zara.
Adakah anda menyukai wajah terbaru kami?

Jika anda menghadapi masalah dalam melihat laman blog ini,
sila nyatakan dengan meninggalkan komen anda ya?

Jika berat, katakan berat.
Jika suka, katakan suka.
Jika gembira, katakan gembira.
Jika benci, katakan juga dan tutup tetingkap ini.

Sekian.

Oh, kalau anda mahu salin baju blog anda,
jangan lupa lindung dengan muat turun baju lama.

Cinta anda semua!

50 comments:

sharamli said...

agak berat..hu3

Anonymous said...

emm aq sllu x pki pun tuala wey...selambe aje...hahaha..:)

Tijah said...

berat mata memandang..
berat lagi bahu memikul...

hehehe.
saja jer nak berperibahasa.
tiada apa2 sebenarnya...

messyremo said...

lambatla zara...

hehe...

orang2.. said...

smada tenet slow..
@pn brat sgt..
hmm....
ntah la..

Kapten Luffy said...

berat sikit ;p

thumbsdown said...

haahaaaa~! sayang amat ngan blog kakak zara. ^^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

aku akan cuba ringankan beliau~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi:

owh KF..

tunggu aku skodeng kamu nanti~

lalala~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tijah :

oh baby!

i suka u!


lalalala~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

lambat ke?


alamak..

aku check~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

orang2.. :

aku syak..tenet slow~

lalalla~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy:


adoi~



nanti aku check~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

BabySiiaOzz :

terima kasih sayang!

yeay!

akak happy juga!

eliza said...

ok saja..x ada masalah.. :)

kEy said...

zara~

bl0g ni still nice selagi nme key tertera kat side bar tuh~
agaga~

unknown said...

x pe...
cuma kurangkan skit widget kat side bar, pastu okeh arr


tp tmplate ni nmpk macho

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza :

owh..

aku juga merasakan begitu sayang!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy :

owh baby!

kamu akan kekal disitu!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

KhairiL's :

sudah terlalu kurang sayang~

SuperDzul said...

hoho,ingt entri lucah td..:D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Dzulfikri zulkiflE :

hahahaha~

harus baca sehingga habis dulu~


hahaha~

~Cinta Cukulet~ said...

saya mahu berlaku jujur..

agak berat hehe

tapi penuh kasih sayang :D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~Cinta Cukulet~ :

ye ke CC?

aku main2 dari tadi..cam senang je?

cam smooth gila woo~

adoi~

adoi~

Naz said...

ok. sempoi. layout mcm blog aku ajer.. cuma side bar aku belah kiri..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Naz :

hahahaha~


bagus Sarjan sayang~


lalala~

Hazerin said...

lambat la zara.
take time jgak nak baca entri

Naz said...

iyalah.. sarjan juga sayang kamu...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

+h.a.z.e.r.i.n+:

huhuhu~

ye ke?

aduyai~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Naz:

yeay!


sarjan sayang aku..

(guling2~)

saudagar gaRAM.. said...

aik..
tukar langsir dengan cat baru?

dah raya dah ke?
alahai..bila plak puasanya?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

saudagar gaRAM..:

gua ganti puasa boleh?


hahahaha~

farah said...

aku suka je syg!

bagus kiasan kamu yah..

aku selalu berwaspada pabila menukar baju baru..

haha.

xD

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana:

hahaha~

terima kasih cinta hatiku~


mahu pelukan skit?

en_me said...

tenet me sengall.. tp tajuk memg basah mcm selaluu.. ahaks

en_me said...

tenet me sengall.. tp tajuk memg basah mcm selaluu.. ahaks

en_me said...

tenet me sengall.. tp tajuk memg basah mcm selaluu.. ahaks

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en me:

alahai...


basah ke tajuknya?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en me:


guna broadbank ka incek me?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en me:

zara memang suka reply semua~


hahaha~

mrblind said...

lagi lawa dari template dulu..tahniah tahniah

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mrblind :

owh bro..

lu mmg baik hati!

Bijen M. said...

ahak..
jika tak dituala..
nanti orang nampak..
habis hilang segala..
menyesal tak bergelak..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

bijen moretti :

hahaha~

dan kata-katamu mempunyai irama,

membuat aku juga tertawa!

~ iza ~ said...

saya sukakn perubahan..
;)
cun baju baru dia..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~ Hariza Akmar ~ :

Trima kasih Hariza~

Unknown said...

nk intai jgk. xkira!

lalala... malu saya nk ngaku yg saya suka skodeng~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Olin:

kamu nak intai di mana sayang?

hahaha~

Milimilo said...

thehehe..kalo xlindung dgn tuala,nnti ternoda.. :)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

milimilo:

hahahaha~

ternoda sungguh~

LOL!