Monday, April 27, 2009

Jangan Mengintai Tatkala Aku Bermesra Dengan Dia...


Siang hari, aku peluk dia.
Aku cium dia.
Aku curahkan kasih sayang buat dia.
Apa aku peduli dengan pandangan mata masyarakat?



Malam,
aku masih peluk dia dengan erat.
Hanya kami di kamar empat persegi ini.
Aku harap jalinan cinta kami lebih utuh.

Kami tidur bersama.
Kadang-kadang dia di sebelah aku.
Kadang-kadang dia di bawah bantal aku.
Kadang-kadang dia di atas muka aku.

Bergantung.

Tempat atau caranya bergantung kepada emosi aku ketika itu.
Kalau aku gembira, mungkin di atas meja.
Kalau aku letih, mungkin di atas katil.

Bergantung dengan cara terakhir kami bersama.
Kalau aku terlampau penat, kadangkala dia hanya di tepi.
Kalau aku terlampau lasak, dia ada di bawah ranjang.
Aduhai.

Maaf sayang.
Hari baru sudah muncul kembali.
Mahu teruskan bermesra dengan aku?



Sayang, kali ini kita berpindah ke atas meja pula ya?
Aku sayang kamu...

41 comments:

Anonymous said...

emm utk 18 ke atas aje........lalala

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

hahaha~


mungkin~


lalala~

GeNeRaSi MaLaYSia said...

slmt study.. :D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GeNeRaSi MaLaYSia :

TQ GM!

yeay!

IxoR@ said...

Nk intai gak...diam-diam je :P

attyfir said...

tgh intAI niw

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

IxoR@ :

ahh!

akak sekodeng!


aduyai~

haha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

atty's:

hahaha~

silakan..

(nyorok)

tasekM said...

ingat apa yg bergantung2 tadi... heheheh...

:p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

tasikmerah :

hahaha..

bergantung..

tergantung~


lalala~

Admin said...

haha. lega aku. seb bek bkn boifren susuan

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ubey:

bf susuan kan kamu?

hahahaha~

pang!

RMA said...

byk btol ko peluk?? hahaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

RMA :

uh~

aku memang suka~

haha~

farah said...

ayat-ayat nie bahaya.

haha.

selamat belajar, sayang!

:)

MaSHee said...

Aku intai skit saje..xder masalah kot!!! ;p

MaSHee said...

Aku intai skit saje..xder masalah kot!!! ;p

MaSHee said...

Aku intai skit saje..xder masalah kot!!! ;p

~Cinta Cukulet~ said...

haha...cik zara memang kreatif

selamat study

jangan sampai tergolek bawah katil lagi ya..kesian si dia hehehee

Naz said...

kalolah x der gambar atas meja tu, compom aku report kat balai perbuatan mu itu...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana :

haahhaha~

bahaya ya sayang?

aduhai~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Aku... Dia... Kamu.. :

oh..askar datang!!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Aku... Dia... Kamu.. :

dan dia mula ambush kita!!!


yeay!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Aku... Dia... Kamu.. :

dan..yeah!

dia mengintai kita!!

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~Cinta Cukulet~ :

hahaha~

time kacih cik cukulet~

yeah!

tak mau bagi dia jatuh lagi~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Naz:

alah abang sarjan~

kata sporting~

hahaha~

~ iza ~ said...

makin ditegah intai..makin terasa nak mengintai.. :p

Naz said...

aku sporting time main sport. time x main, aku x sporting... ;p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~ Hariza Akmar ~ :

hehehe~

jangan~

ahh!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Naz:

hahaha~

apalah sarjan~
hahaha~

crescent said...

sungguh puitis kamu bermadah!
ah! teruskan bermesra dengan sayang kamu itu!


aiyoo aku tak leh jadik cam ko la..
ko mmg jiwa seni ;)
haha

Matluthfi90 said...

kasih sayang itu titi
kasih sayang pengubat hati

- raihan

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

crescent :

hahaha~

aku masih meneruskan kasih sayang ini~ aduhai~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mud :

ya betul!!

=)

unknown said...

huhu
selamat berjuang

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

KhairiL's:

time kaceh Kriell jambu!

Kapten Luffy said...

sungguh ganas kamu ;p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy:

ganas ke?

hahaha~

Milimilo said...

wah,berpuitis gitu..hehe :)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

milimilo:

hahaha~

merangsang otak aku menulis~

vidadarisakura said...

u curang.