Thursday, April 09, 2009

Bila Belon Cinta Terapung dan Menghentam Matamu...


Kelegaan yang bukan kepalang bila aku telah menyiapkan tesis.
Cuma sengsara membentang di hadapan panel akan dihadapi minggu hadapan.
Tesis telah diedarkan kepada para penilai.
Senyuman itu penting Zara.
Senyum demi sebuah kekuatan.



Di forum yang aku sertai, terdapat seseorang yang bertanya apa belon yang terapung-apung di blog aku.
Tersenyum aku dengan pertanyaan itu.
Belon yang dimaksudkan adalah widget YouthMEDIA di bahagian kanan blog ini.
Blog aku akan disebarkan kewujudannya di sekitar ahli-ahli yang mempunya widget ini.

Aku hanya berkesempatan melihat blog aku muncul di salah sebuah blog lain.
Lantas, tangan yang berdarah itu masih sempat menekan butang istimewa itu.
Pensyarah aku memanggil itu sebagai butang istimewa.



::Contoh widget aku yang muncul::


22 comments:

Mr. BLB said...

1st!

Mr. BLB said...

sungguh bersastera ayat mu ini,
:]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Mr.shari:

Thaniah laling!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Mr.shari:

hahaha~

kamu kan dah biasa dgn gaya aku~

^___^

sharamli said...

butang apekah?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

butang...

ehem...^__^

Anonymous said...

butang ajaib ker?ajarin gua cik zara..oh plzx2 hi3..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

hahaha~

rahsia KF~

unknown said...

aku boleh di ketegorikan sebagai youth lagi ke...hehe

Anonymous said...

semuga lututmu tidak mengigil minggu hadapan syg!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

KhairiL's :

Youth lagi sayang~

^__^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Mie :

aku juga harap begitu sayang~

Jard The Great said...

zara.. blog BM mu lagi aktif dari blog english ya?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Jard The Great :

mana yang aku sempat, aku update Jard syg~

^__^

Anonymous said...

butang baju de kene ngene x dgn

yg tu?

ekekekke

أكرم حسني said...

setel dah?bole la lepak2 pasni

Cikgu Ije said...

tomeinya teddy!!

farah said...

widget apakah itu sayang?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

nAd.dOt :

owh..tidak~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ijechan:

teddy ja ka?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

a Q r a m:

viva?

exam?

uhuks~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana:

Youth Media laling~