Monday, April 20, 2009

Pertumpahan Dakwat Bakal Bermula...


Pertumpahan dakwat bakal bermula mulai esok.
Jadi, maaf ku pinta dari hujung anak tudung sampai ke hujung tumit kasut aku.
Maaf sahabat-sahabat pencinta sekalian.



**Muka budak yang meminta maaf**

Doakan aku tenang di sana ya?
Doakan aku mampu memberikan yang terbaik buat Abah dan Emak.
Doakan aku tidak dihujani air mata yang menggila.
Doakan aku.
Aku pohon dengan sangat.



Jadual Pertumpahan Adalah Sepeti Berikut:

21hb April 2009
Kimia Organologam
(Organometallic Chemistry)

22hb April 2009
Organisasi dan Pentadbiran dalam Pendidikan
(Organizational and Management in Education)

23hb April 2009
Pendidikan Kimia
(Chemistry in Education)

29hb April 2009
Simetri dan Spektroskopi Molekul
(Symmetry and Molecular Spectroscopy)

Arakian kisah ini bakal berakhir....
Semoga pertumpahan dakwat akan berlaku dengan jayanya.
Semoga yang terbaik menjadi milik aku.
Semoga aku mampu kembali mencoret disini.

Aku cinta kalian!
Doakan aku ya?



Sesiapa yang sangat memerlukan kehadiran aku (perasan aku),
sila hantarkan pesanan ringkas ke telefon genggam ku.
Jika tiada nombor aku,
sila hantarkan surat elektronik anda ke alamat yang tertera di bawah ini:

beckham_shafaza@yahoo.com

...dan nyatakan sama ada anda perlu nombor telefon aku atau sebagainya.
Terima kasih.

Aku sayang kalian.
Cinta. Kasih. Ciuman.

..Zara Syed..

28 comments:

crescent said...

gud luck weh!
doakan yg terbaik ntok ko..hehe
dun tensen2 k ;)

btw ko gune pen jenis camtu ke?
kuang2

kEy said...

yeah~
key jugak mao minta maaf kal0 de terkucil ati ~
w0key?

Anonymous said...

gud luck ok exam bkn temppt bertarung..tp hanye ujian smentara tuk matangkn diri ok..:)

unknown said...

buat sehabis baik zara
all da best

farah said...

good luck sayang!

Adry said...

All the best!!!!


Adry @ http://www.adrysabry.com

ciK LyndaWawa said...

good luck untuk budak kimia!
chaiyok2..

~ iza ~ said...

all da best..
man jadda wa jada..
;)

messyremo said...

baru nak exam ker?

hehe..aku dah abish minggu lepas....

go0d luck ye zara..

Mrs Poyo said...

gud luck zara...

13may said...

good luck!

:)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

crescent :

ahh..

thanks syg~

tapi aku tak guna pen itu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy :

samalah kita~

bermaafan meh~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

huhuhu~

terima kasih KF~

adoi~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

KhairiL's:

Thanks Kriell~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana :

thanks darling!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Adry:

TQ bro!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ciK LyndaWawa igUana :

time kaceh!!

phewitt!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~ Hariza Akmar ~ :

syukran dear!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

ngelat!

huhuhu~

TQ!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

TQ syg!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

13may:

^__^

tq encik!

Anonymous said...

weh.. gudluck.. gambatte!!! hehe..

aku dah abis final.. wottt.. ahaha... =)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AHMADSUFI6177 :

kerek kau!

pang!

dushum2!

Yern Ain said...

all the best cik zara!
;p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Y E R N ain:

TQ!

TQ laling!

zahidah dihaz said...

gud luck2...
all da best sayang...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zAhiDah diHaz 17 :

thanks beb!

hehehe~