Saturday, April 18, 2009

Baju Dalam Dia Wajib Formal, Baju Luar Tidak Perlu...


Masih bicara mengenai Viva aku.
Maaf, pembentangan projek akhir aku.
Projek adalah tugasan.
Baiklah!

Kalau kamu ingat tulisan aku yang ini,
harus sahaja kamu ingat aku perlu berpakaian formal.
Bila aku berpakaian formal,
dia juga mahu berpakaian formal.

Siapa lagi kalau bukan buah hati pengarang jantung aku?
Sean.
Ya!
Aku cinta Sean.
Lebih dari aku cinta kekasih gelap aku.
Kerana Sean yang menemukan kami berdua dahulu.
*mengelipkan bulu mata sebagai tanda aku pemalu*

Kamu sudah lihat aku berpakaian formal bukan?
Mari kita lihat Sean dan pakaian formalnya pada hari itu.
Bukan baju luarnya,
tetapi baju dalamnya.
Baju dalam Sean harus formal.

Mengapa baju dalam harus formal?
Ini disebabkan oleh baju dalam Sean yang perlu ditayangkan pada semua.
Baju luar dia memang selalu menarik perhatian lain.

Aku suka baju dalam Sean untuk Viva aku ini.
Simbolik.

::Baju Dalam Sean Khas Untuk Viva Aku::

Perbezaan siang dan malam itu membuatkan aku selalu lupa.
Ada perbezaan?
Aku tidak begitu pasti memandangkan jadual waktu aku kurang teratur.



**Gambar Hari Kejadian - Viva**

Baju dalam Sean menjadi tontonan umum.
Sean bangga.
Aku bangga sebentar dalam kegigilan.
^______^

Lebih gambar, tekan sini.

20 comments:

GeNeRaSi MaLaYSia said...

projek kamu ni tajuk pe ek..

GeNeRaSi MaLaYSia said...

uit..i'm first here..hohohoh...

sharamli said...

susah x?
uwaaaa...tak0t nnt....

Gieyana said...

nmpak cam susah nk buat erk! aperpon congrate !

Adry said...

owh... lawa lawa... hehehe...

Adry @ http://www.adrysabry.com

jiji najiy said...

soo sayang
hows ur viva??
hope evrytin oke...


hurmm dis eve i gonna drive to MUAR
pls pray for me... huhu

Jard The Great said...

hopping by to say ELLO!! hehehe..

أكرم حسني said...

Do i suppose to comment on same thing?hehe

lavidalabelle said...

'baju dalam' hahaha sgt nakal la kamu zara

bikin suspen.. hohohoho

Anonymous said...

wah gerek sey projek qm !

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GeNeRaSi MaLaYSia:

Tajuk dia Garam..=)

kaedah Penyelesaian Masalah Pelajar Tingkatan Empat Dalam Tajuk Garam...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GeNeRaSi MaLaYSia:

Tahniah!

Anda 1st dan 2nd!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

Jangan takut...

Relax jer~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Gieyana :

Aduyai~

Lega kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Adry:

hahahaha~

terima kasih dear!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

jiji najiy:

So far..okay lah kot?

hehehe~

hati2 laling~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Jard The Great :

Hello Jard!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

a Q r a m :

hahaha~

it's up to u darl~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

i.am.belle:

hehehe~

pemilihan kata itu harus nakal~

lalalala~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

hahahaha~

ye ke?

LOL!