Thursday, April 16, 2009

Viva Ku Dipenuhi Oleh Garam...


Akhirnya Viva aku telah dipenuhi dengan garam-garam.
Tidak bertaburan.
Tidak masuk ke kuah-kuah.
Tetapi disebarkan secara halus dan berhemah selama 30 minit.

20 minit membentangkan projek akhir aku.
10 minit sesi soal jawab bersama dua penilai yang baik hati.
Banyak sungguh soalan yang ditanya.

^____^

Akan aku tambahnaikkan (baca : update) selepas ini.

Nota : Salah seorang penilai aku hari ini menyatakan,
terdapat pencemaran yang berleluasa dalam pembentangan hari ini.
Aduhai, maaf Prof.

18 comments:

kEy said...

erk, pencemaran? apakah?

kEy said...

yay! first~ hehe~

Anonymous said...

wah tinggi bhse mu ? aq sendiri pusing pala maw kasi fhm zara !!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy :

pencemaran kata prof ku~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy :

yer!

anda first dan second!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

hahaha~

ye ke KF?

maaf~

saudagar gaRAM.. said...

lu tabur gua?
biasanya org tabur garam mau halau hantu..


lecturer lu tu..
hantu ke?


hahahahaaaaa.....

GeNeRaSi MaLaYSia said...

bravo bravo...
best r dh lps azab..
hohohoh...

RMA said...

tahniah zara... grad jugak kamu..:P

sharamli said...

ala..dy da abes...xaciiiiiii

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

saudagar gaRAM.. :

hehehe~

mana ada..

lec gua pakai kopiah tau?

hehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GeNeRaSi MaLaYSia :

Alhamdulillah...

better sikit otak ini~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

RMA:

dah buleh kira grad ke?

alhamdulillah~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

aduyai..

kamu bila?

Anonymous said...

pencemaran kekalll tewww..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

yginsaf.com :

aduyai en me...

uhuks~

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

pencemaran?
viva?
wah..ape yg kau bentangkan ni?nak tao2!!

zahidah dihaz said...

erk, pencemaran?
apa?