Sunday, April 05, 2009

Alahai, Kamu Terlalu Kacak Doktor!


Hidup aku hujung minggu ini agak menggila.
Menggila dengan pelbagai tugasan.
Bersungguh betul aku melaksanakan tugasan yang diamanahkan.
Aduhai.

Tugasan yang aku selesaikan petang tadi setelah 2 hari membunuh neuron-neuron akal aku.
Terima kasih cinta!
Terima kasih semangat.

Setelah siap aku jilidkan,
baru aku sedari, nama mata pelajaran itu salah ditulis!
Aduhai!!

Sang pensyarah terlalu kacak barangkali?
Aduhai doktor.
Aku mempersembahkan yang terbaik di situ, tetapi akhirnya?
Aduhai.



Hidup aku yang serabut seperti ini.
Kehilangan teman baik aku lagi.
Penat aku mencari tetapi dia tidak menjawab panggilan aku.
Merindui dia!

26 comments:

sharamli said...

sapa nama lectrer tu?
ensem ?

FARYN said...

1st?

FARYN said...

ala...aku no 2...sha ni laju gile komen...ahahahahaha

sila tayangkan muka lelaki kacak itu..aku mau cuci mata...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

handsome juga...

muda..

bujang.

umurnya 27 tahun..

mari rebut!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

F A R Y N:

owh, tidak sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

F A R Y N:

hahaha~

kak..kamu pun mau skodeng juga?

hahaha~

FARYN said...

wooo..muda...
aku nak anta borang permohonan jadi awek dia...ahhahaa

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

F A R Y N :

hehehehe...

nampaknya kena bersaing dengan aku nih kak~

LOL!

Anonymous said...

sile candidkan wajah beliau dlm

kelas..rmai mahu tonton wajahnye..

berebut2 org di ats..

sy kool je..=p

wakakaka

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

nAd.dOt :

ahh..

kamu mengawal diri dgn baik..LOL!


hahaha~

pinkiss said...

err.. cumil tak dia?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

pinkiss :

chumel...^___^

ciK LyndaWawa said...

untung kamu ada cinta, ada semangat..hua...berikan aku semangat..

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

ensem?

pas no phone aku kat dia ok!
*oh,terserlah kegatalanku*
:P

Anonymous said...

emm hpone aq dh kong arr hik3 sms aje bolih ...lallala....:)

Hidup KOKA said...

Zara,
Dia fakulti apa?
Dia duk mana? Taman U? Taman Pulai Utama? Taman Sri Pulai?..... Pegi siasat ler.....

Mrs Poyo said...

kacak?tlg rekeman bleh?hahahahaha

mrblind said...

Setelah siap aku jilidkan,
baru aku sedari, nama mata pelajaran itu salah ditulis!


satu perkataan terengganu: nano!

messyremo said...

ish...

apela komen2 kat ats2 ni...

sume nak tgk gmabr,tnye no. tpon...

contohilah aku,rilek jer..

bile nak wat entri pasal lect tu?

hahaha...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ciK LyndaWawa igUana:

hehehe...

meh laling~

amik skit~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah.merah.jambu. :

aduhai...

aku punya tu laling~

hik hk~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

hehehe~

kenapa plak bateri ko kong nih KF?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Hidup KOKA:

ehem..dia fakulti sebelah fakuti daku..

dai duduk dalam...

felo kolej~

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair:

owh..tidak boleh~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mrblind :

Nano?

apa tu bro?

aduyai..dia org terengganu juga..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

hahahaha~

biasalah tu...

kalau ko excited gak..aku sangsi nanti..

hahaha~