Saturday, August 08, 2009

Rasa Mahu Memasang Impian Indah Kerana Detiknya Hampir Tiba Secara Realiti...


Ini gambar yang aku ambil setahun yang lepas.
Tanggal 18 Ogos 2008.
Tatkala aku menghadiri konvokesyen kekasih gelap dan mereka yang lebih tua dari aku (baca : senior).
Aku menjual bunga pada hari tersebut dan meminjam jubah seseorang untuk dijadikan sumber inspirasi mengejar impian aku.

Oh, itu setahun lepas.
Sebahagian impian kini sudah aku genggam, insyaALLAH.



Ini juga yang bakal aku pakai pada 17 Ogos 2009 nanti.
Warna biru yang terdapat di jubah itu adalah khas untuk pelajar dari Fakulti Pendidikan.
Oh ya, aku bakal bergraduasi bersama dengan semua pelajar Fakulti Pendidikan!
Aku rasa ini kali pertama kerana selalunya kami akan dipecahkan mengikut hak siapa.



Oh, ini gambar rakan baik aku (merangkap kekasih gelap yang cerah).
*ketawa*

Sila perhatikan jubah itu dan sila kemukakan cadangan warna apa yang sesuai aku pakai pada majlis konvokesyen nanti. Mahu jasa baik kalian, boleh kan?
Oh ya, aku kini di Kampus Selatan, bagi mengambil jubah ini juga!

Zara : Bakal pulang ke rumah dan memeluk Adam Danish tercinta. Rindu dia!

38 comments:

myQza said...

dak zara : melaka jerebu. Aku tak nampak kekasih gelap kamu :P

messyremo said...

merah jambuuuuu~~

hehe~~

khasyikelvin_ said...

sis suka kekasih
gelap yg cerah tu.
bak pinjam utk 4 minit.
lalalala

kai warne:cerah mcm peach ker...

Tijah said...

oh tahniah!
nanti jgn main mata dgn anak murid taw? hikhik

sharamli said...

setuju ngn 0mar..pink k0t..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

wewittt =D

Bijen M. said...

congrats and gluck..
selalu kakak aku bile konvo da berangan shopping kasut, baju, tudung, handycam blablabla..
muak aku..
hahahak..

intanurulfateha said...

.pinkie, kuning
.cari warna yang light
.jgn yg gelap2
.kasi make up sket
.mesti comel! :)

thumbsdown said...

kak tipu T_T uu said uu nvr receive rose b4..
>< so rendah diri x.x

Tirana said...

Memang cerah kekasih gelap mu...hehehe..Mesti tak sabar nak pakai topi dan jubah tu..Congratulation!!!

Precious said...

Baju putih ada bunga merah kecik2. Aw ... hepi!! Congrats!

Puan Ninie said...

mestilaaa warna pink sayangggggggggg
;p

Paan Ovrtd said...

Ramai sgt kekasih gelapnya ni kak...

Unknown said...

warna yg cerah... setuju ngan rakan2 kat atas. tp warna tak pasti.

pinkiss said...

pink.

IxoR@ said...

Ikut kata hatimu....

:D

Biasa said...

seronoknya!

Biasa said...

seronoknya!

lavidalabelle said...

tunggu gambar zara 18 ogos nanti ;D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

aku amsih nampak~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo:

harus ku cari nanti encik~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik ian@aH Lian~ :

4 minit?

boleh sis~

haha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tijah :

alamak kak~

yg tu memang tak boleh tahan~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

pink~

baiks!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

ehem!

hehehhe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

bijen moretti :

Thanks a lot Bijan!

hahaha~

aku sudah ada kasut~

^_^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik intanurulfateha :

hehehe~

baik syg!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

BabySiiaOzz :

It's not mine~

It's just the bouquet that I sold to the others~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tirana :

hahaha~

sangat cerah kak~

^_^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Precious:

hehehe~

sgt hepi kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mEiZ SHA :

hehehe~

nanti zara carik~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Paan Tanpa Adik :

hidup harus gila Paan~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

girl :

Thanks dear!

^_^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

pinkiss :

hehehe~

baik Noni!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

IxoR@ :

hatiku senyap je kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Richeal Phil @ Ritz ^-^ :

hehehe~

amat dan sangat!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Richeal Phil @ Ritz ^-^ :

Ritz, aku tunggu kamu dtg tau?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

i.am.belle:

baik syg!

hehehe~