Wednesday, August 05, 2009

Rasa Mahu Terbang Sebentar Ke Tempat Dia...




Ini dihantar oleh Pakcik Van Pos Ekspres pagi tadi ketika hujan lebat sedang menggila.
Dalam kotak dan kertas yang basah untuk ditandatangani.
Terima kasih Pakcik, hatimu mulia. Bekerja di waktu hujan lebat.

Oh ya, ini dikirim oleh Si Kosong.
Hadiah sempena konvokesyen katanya.
..dan bunga itu untuk ditanam di hati Si Comel yang seumpama padang bola.



Lebih gambar boleh dilihat di SINI.
(Tekan laju-laju untuk kepuasan maksima)

Zara : Siapa yang mahu menghantar hadiah konvokesyen buat aku ya? Konvokesyen aku akan berlangsung di Kampus Selatan pada 17hb Ogos 2009 - sesi petang. Sesiapa yang ingin bertemu aku di sana, aku akan kembali berada di sana dari 14 hingga 17 Julai 2009.

Hati tambah berbunga sebentar tadi. Menerima panggilan telefon dari seorang penulis blog yang sudah terbang pulang ke Newcastle. Sahabat yang baik - bertuah aku punya seseorang yang memahami seperti kamu.
Nanti kamu balik lagi, aku mahu jumpa kamu!

46 comments:

myQza said...

hadiah yang comel seperti aku :P

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

dak utih mana sama~

sharamli said...

nnt kita jmp..insyaallah

intanurulfateha said...

.nti kite pos diri sndiri ke kmpus selatan
.aci x? ;p

Beruwang said...

eeh ber_uwang comel

Unknown said...

Beginikah bila nak grad??
haha!

sume nk bg hadiah..

Puan Ninie said...

nak adiah gakkkkkkkkkk
:)

petak daud. said...

Banyak betul peminat cikgu.Heeee.

Gieyana said...

Tahniah yer dik..dh convo dh yer..hiks!

farah said...

sayang,

kamu mahu hadiah ya.

:)

en_me said...

chomeyynyerrr..

Paan Ovrtd said...

Hadiah saya mana?

wanita mutalib said...

wah untungnya dek zara..

hadiah konvo in advance..

pasti pada hari kejadian, lebih banyak hadiah yang kamu dapat dek zara ya :)..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

sila roger aku Sha!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ber_uwang :

hahaha~

chumel cam kamu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Anike MK :

darling~

aku tunggu bear kamu~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mEiZ SHA :

err, terbalik kah ini?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

PETAK.! :

mana boleh kalah dengan Mirul~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Gieyana :

konvo 17 nih kak~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me :

hehehe~

amat sgt~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

DIK AN :

bila kamu konvo dik?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Wanita Itu :

aduyai~

harapnya lah kak~

eceh, buat malu je aku nih~

Meooo Comicore Club said...

besaq nye bunge....

besaq jglah hatinya pada mu sayng (ewah... first time sy tiap perkataan sayang dlm www)

Yern Ain said...

wow syg. da dpt hadiah convo?

awlnya. :)

haihh. berbunga2 hati cik zara skrg eh. haha.

Pais Mais said...

adiah soklat x de ke?

Anonymous said...

x sabar nak tggu grad lagi 3 thn ...muahahaha

mintak dr setiap blogger ....syok~

Anonymous said...

x sabar nak tggu grad lagi 3 thn ...muahahaha

mintak dr setiap blogger ....syok~

paiseh said...

bahagian gua xde ke..???

Anonymous said...

selamat berkonvo dik zara...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188 :

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Yern Ain :

hahaha~

relax syg~

muah!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pais Chaos:

akan ada..(hahaha..perasan)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

oh_daNia:

hahaha~

silakan..

^_^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

oh_daNia :

^_^

cepat2 konvo dik!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

paiseh:

join gua konvo meh!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver :

Terima kasih kak!!

syaf said...

wah dapat hadiah konvensyen...
sonok nye die...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

syaf :

hehhe~

amat~

^_^

Unknown said...

Kamu nk beruang panda ke beruang kutub?

nanti aku tempahkan...

posmen tak yah htr..dia sendiri pergi

haha!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Anike MK :

hahaha~

aku nak dua2 bleh?

wah2~tamak plak~

hahaha~

MaSHee said...

Tahniah!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Aku... Dia... Kamu..:

Thanks soljer!

~ iza ~ said...

bahagianya si comel.. :D
dpt ADAM dr si kosong..

hugs for ADAM..~
hehe, boleh ke?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~ Hariza ~ :

hehehe~

boleh2~

silakan sis~

Raihanna said...

so sweet k dear...
moga kamo ngan dia berbahagia smpai bila2

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Raihanna :

thanks syg!

muaxx!