Tuesday, August 11, 2009

Jangka Hayat Aku Hampir Tamat. Maafkan Aku Semua. Aku Terpaksa Pergi Demi Diri Aku.


Aku Benci Bila Diri Bukan Di Bawah Pengaruh Dadah Bila Aku Cuba Bertahan Menanggung Kesakitan

Aku sakit.
Aku cuba tahan diri tanpa dadah semalam dan aku tidak berjaya.
Pil pelbagai warna masuk ke sistem pencernaan aku dan aku berjaya tidur.

Aku fikirkan kematian tatkala ini.
Sedang menunggu pesanan aku dibalas sebelum jam 10 pagi.
Jika tidak, jangan lupa menonton berita di waktu perdana malam ini.

Zara : Jangka hayat aku hampir tamat. Maafkan aku semua.

32 comments:

.ieLah. said...

risau kan kamu..

Tirana said...

Lain macam bunyinya hari ni Zara..

Puan Ninie said...

demam ek sayang?
g klinik ok...

ubat jgn lupe makan tau dik..;)

Pais Mais said...

jangan bukan bukan.. nanti macm macam jadi nya!!

intanurulfateha said...

.haish merepek saje
.penah kene blasah secara brjemaah x?

Anonymous said...

uiks!jgn cakap mcm tu

zan xray said...

zanxray tengah kebingungan.. cepat bagi jawapan

Hernee Nazir said...

zara nape ni? mkn ubt tau..

Yern Ain said...

what hppnd darling?

Precious said...

apa ko merepek ni?
Ko praktis drama ker ...

wanita mutalib said...

eee..kenaper ni dek zara..

riso kakak di sini...

jgn main2...

messyremo said...

berita perdana channel mane?

haha~~LOL

don't do silly things

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

.ieLah. :

Thanks ielah~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tirana :

err..tekanan kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mEiZ SHA :

selsema kak~

aduyai..baik kak!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pais Chaos :

baik Pais!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik intanurulfateha :

dibelasah tak, membelasah ya~

^^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver :

hilang diri kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray :

aku dah jawab di mel eletronik bang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

♥Hernee Nazir♥ :

Baik kak~

aduhai~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Yern Ain :

something kick my head~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Precious :

ku teringin makan kerepek kak~

hahhaa~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Wanita Itu :

kak~

jgn risau ya?

hampir pulih~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

aku tak sempat jam berapa punya beb~

Yern Ain said...

something kicking ur head?

kick je balek!!
jgn pernah undur diri.. (cewaahhh)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Yern Ain :

huwaa!

mau syg!

thanks!

Unknown said...

Kuatkan semangat..
tabahkan hati..

kamu bakal grad..
bakal menerima segulung ijazah..
ingat itu!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Anike MK:

Thanks sayang!

kamu sungguh memahami~

bukan orang pinkish said...

pah, demam ke? sori..berjangkit kat awak pulak..tu laa, hr tu sy suruh pakai mask awk x nk..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sabariah.noor :

selsema je syg~

jangan risau, bukan dr awak deh~

Kapten Luffy said...

tidur

jgn fikir bukan2

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy :

baik kapten!

^^