Monday, August 24, 2009

Kadangkala Pelukan Hangat Atau Ciuman,Tetapi Kali Ini Kita Melihat Cinta. Tahniah Pemenang!


Tahniah kepada pemenang peraduan sempena Istiadat Konvokesyen Ke-43.
Mungkin bagi yang telah terlupa, anda boleh menghentam SINI dengan laju dan bergaya!
Hampir 30 penyertaan diterima setakat jam 12 tengah malam 18 Ogos yang lalu. Terima kasih kepada mereka yang sudi menghantar kepada alamat surat elektronik aku.

Seharusnya hanya tiga orang sahaja yang terpilih tetapi memandangkan aku harus memilih dengan memandang kepada beberapa aspek yang telah dinyatakan, maka mereka ini layak mendapat bingkisan daripada hasil usaha mereka.


ber_uwang


Hariza Akmar


Olin_Safura


meo188


en_me
*en_me menghantar dua penyertaan, tetapi Zara sangat sukakan yang ini*


messyremo

Kepada para pemenang, sila tinggalkan alamat untuk dihubungi di alamat surat elektronik Zara ya?
beckham_shafaza@yahoo.com

Zara : Tahniah buat para pemenang bertuah. Ada yang bertanya mengenai penulisan sebelum ini, adakah gerbang perkahwinan bakal menghampiri aku. Maaf, bukan dalam masa terdekat. Si dia masih di alam pengajian.

38 comments:

sharamli said...

ala...nak jgk..hee

messyremo said...

eh..

aku punye pun ade...

hehe~~

TQ zara=)

Yern Ain said...

giler ah.
rase cm ikut peraduan merdeka plk. haha:)

Azhan said...

ooo dah sudah konvo. tahniah dan selamat menganggur.

AiE bAhRi said...

Tahniah untuk pemenang..

Rugi tak masuk contest..hahaha. =)

myQza said...

kenapa messy boleh menang!!! Ini tidak adil!!! Penyertaan aku macam mana? di mana? bagaimana?

erk! aku terlupa.. tiada penyertaan dari aku :(

messy.. sila kongsi hadiah bersama kak tedi!! ha ha ha ha

tiba-tiba kakak!! :P

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

romantiknya mereka..
aku memang tak berbakat nak menulis ayat begitu..huhu..
tahniah..


yang penting,
zara,saya sayang awak.
(hugs)

Meooo Comicore Club said...

terima kasih... grafik sy spoilt sikit... terslh set had grafik... buatkan lukisan mcm pecah.

tp tq krn menghargai. tulisan itu, tulisan bahasa perasaan :)

Unknown said...

aik, aku pun ada jugak? simple mimple pun menang?

hehe.. thanx sayang~

sekarang jugak aku bagi alamat. raya datang la rumah.. hihihi (sempat pelawa lagi tuh~)

Karbon Kopie said...

ala...xsempat nak anta....

paiseh said...

gua bantah!!
gua rekues borang penyertaan x sampai2 pun..!

err.. pakai borang kan??

en_me said...

sungguh baik hati cek zara, bagi me menang fulakkk.. ahaha, thanx

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

hehehe~

napa tak hantar?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

no big deal beb~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Yern Ain :

hahaha~

merdekakah?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

azhan :

hahaha~

terima kasih bang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AiE bAhRi :

takpe~

next time ada lagi~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

kenapa kamu tak puas ati dengan messy?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah merah jambu. :

aku syg kamu juga syg~

kamu cinta hatiku~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188:

hehehe~

it's still good and do really appreciate the effort~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

olin:

hehehe~

aduyai~

blh2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mRs.jUkoGYu:

takpe sis~

nanti yg lain kali punya~

masuk~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

paiseh :

borang nikah kat pejabat agama Paiseh~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me:

hehehe~

welcome en me~

~ iza ~ said...

owh...
saya di situ...~
:D

tengkiu dear zara..
makin sayang sama kamu..!

my emel :
hariza.akmar@gmail.com

Anonymous said...

dik..

akak mmg semangat nak masuk..tp x pndai...hadiah tu bg pree x leh ke?hehehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~ Hariza ~ :

perlukan alamat kamu syg~

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver:

hahaha~

alamat kamu kak?

Mrs Poyo said...

nak test jgk la..boleh ke?
hohoho..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

hahaha~

sila2~

DramaQueen said...

ok, fine..aku boikot blog ko dik..sbb tak de hadiah untuk aku..

huh[merajuk nih..]

p/s: tolong bitau kat cumi dan ciki, aku merajuk betul2 nih... uweek :P!

Puan Ninie said...

wawawawawa
da ada pemenang ye?
tahniahhhhhhhhhhh sume...:)

sayang..nanti email akak ur home addrress ok..:)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GiGGLe GaL :

hahaha~

jgn merajuk kak~

nanti aku menangis kak~

T__T

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mEiZ SHA:

hehhee~

baiks kak!

=)

Beruwang said...

eh aku menang...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ber_uwang:

hehehe~

tahniah!

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

YA AMPON! zara kalu buat kontes mesti tele dengan penulisan dia dalam blog...hebat! tahniah yg menang =D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahaha~

kamu lebih hebat Nuar~

=P