Thursday, August 06, 2009

Jari, Kepala Dan Kaki Juga Memerlukan Perlindungan Daripada Basah...


Kegilaan yang sementara yang selalu buat aku menggila dengan laju.
Kecintaan aku pada sesuatu yang menggubah persepsi dunia adalah apa yang membentuk aku di waktu ini. Tiada sesiapa menyangkal apa yang aku pertaruhkan.



Pembunuhan terancang pernah kami gagalkan.
Ia membuatkan dosa kami bertambah dengan banyak ketika itu, tetapi demi mereka yang tersayang, kami ketepikan kemungkinan dibunuh dengan lebih teruk. Hidup memang menyakitkan tetapi kami tahu, kami bisa lebih menyakitkan dari mereka yang menyakiti kami.
Sumpah!
Di saat semua orang berduka nestapa dan mengikuti apa yang diwacanakan kepada mereka, kami bertindak menongkah arus, dan kami bangga!



Hidup tidak semestinya berwarna setiap masa.
Aku gembira dengan senyuman - itu tetap manusia yang bernama Zara.
Kalau kamu bunuh dia, dia akan membunuh dengan lebih kejam hanya dengan senyuman.
Kamu bakal dirobekkan hanya dengan satu pelukan dan ciuman.
Mahu?

Zara : Hati berguling laju sambil memeluk Adam. Kembali menyanyikan lagu Sanjungan Bangsa dengan megah dan bangga.

34 comments:

Paan Ovrtd said...

Pembunuhan terancang tu apa kak?

messyremo said...

nyanyi lagu ni baru best~~

Leading the way

IIUM song~~~

baru la semangat~~haha

Pais Mais said...

stokin cantik warna warni..

myQza said...

dak zara sayang.. sanjungan bangsa tu lagu apa?

Jard The Great said...

chantek gmbr pertama tu.. ehehe... nmpk keakraban sungguh..

Gieyana said...

Alaaa...tomeyynya jari-jemari tue...

picca black n white tue pon cantik...

moga persahabatan berkekalan selamnya yer..:)

sharamli said...

bkn mmpi basah kn...

petak daud. said...

Memang seronok jadi jiwa yang hijau.;))

Nizam Gtz said...

Takutnya aku dengan senyumanmu....

Raihanna said...

kiut kasut yang kat bawah payung tu.. hik2

Meooo Comicore Club said...

cium sikit... :D

Unknown said...

hisy, senyuman membunuh.. rupa2nya ko sweet assassin la nih?

agak2 kalu ko pandang kertas, kertas tu koyak x? (merujuk pandangan tajam)


hehehe~

ciK LyndaWawa said...

wah, zara..lagu itu....shya suka....

farah said...

aku tahu kau mmg gemar senyum.

alangkah bagusnya jika aku spt kau sayang!

:)

zan xray said...

Aku ingin berfikir sebaliknya.
kisah2 kau boleh dijadikan sebuah buku. dan mungkin aku akan jadi peminat hasil karya kau sis

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

DIK AN:

ada org cuma membunuh kami Dik~

Keji kan perangai orang itu?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

lagi best lagu UTM Sanjungan Bangsa!

^^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pais Chaos:

hidup stokin!

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

lagu UTM!

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Jard The Great :

hehehe~

hidup kami perlu akrab..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Gieyana :

hehehe~

terima kasih kak!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

hampir2 lah Sha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

PETAK.! :

hahaha~

benar!

jiwa biru juga kacak!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zamspotte :

hahaha~

jgn gentar~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188 :

hahaha~

meh2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

olin :

hahaha~

mau try ke?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ciK LyndaWawa igUana:

saya juga!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah:

ah, kamu lebih baik dari aku syg~

sumpah!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray :

aduh kanda~

aku tak sehebat itu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Raihanna :

hehehe~

kasut ku syg~

Atiqah Adnan said...

hidup zara ni nak dibayangkan yang comel-comel belaka je.. heheh

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

atiQah adNan :

hehehe~

biasa kak~

hahaha~

wanita mutalib said...

bahana membuka blog di opis..

~gambor semua tak kuar..dajei~

kena bukak jugak la laptop kecik nampak gayanya sayang sbb nk tgk gambor apa yang dek zara letak nih..

hadeih..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Wanita Itu:

hehehe~

sila buka kak~

hehehe~