Monday, August 10, 2009

Ayam Cincang - Menghapuskan Kepenatan Beratur Selama Seratus Lima Puluh Minit


Sumpah.
Kaki masih sakit. Mengambil jubah bukan satu proses yang mudah rupanya.
Dua jam setengah beratur.



Ayam cincang (sila baca : Chicken Chop)
Lebih gambar sila tekan SINI

Selepas dua jam setengah, aku mencari keseronokkan lain. Maaf buat sesetengan sahabat yang tidak dapat ku temui, insyaALLAH, aku bakal pulang semula ke sana pada 13 atau 14 Ogos ini.
Bakal menemui anda semua nanti, beritahu aku sahaja ya?

Zara : Keadaan sungguh berjerebu sekarang. Aku benci.

40 comments:

Milimilo said...

ayam cincang tu mcmane eik rupenye?xpnah mkn pn..huhu

myQza said...

ha ha ha.. ayam cincang!! huH! pecinta bahasa melayu betul ni!! :P

en_me said...

sonoknyer nk pakai jubah tewww..

Pais Mais said...

nak ambik jubah pun lama... bli kat pasar malam sudey!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

milimilo :

ayam cincang?

chicken chop!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

aku kan begini~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me :

sangat seronok en me~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pais Chaos :

mana sama wei~

dudhum!

DramaQueen said...

eleh..macam arr jauh sgt..ekeke..erm.. jauh ke dik? bumi jb pon aku tak pernah jejak..wakaka.. kejam aku kan.. ko kawen nnt aku jejak la eh..buat cukup syarat jerr..

Yern Ain said...

laaaa.. ingtkn apa la benda ayam cincang tu.. haha..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GiGGLe GaL:

UTM 2 jam setengah nak sampai kak~

oo..aku kena kawen ke?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Yern Ain :

hahaha~

sengaja aku~

Unknown said...

sedapnya ayam cincang~

.ieLah. said...

nak jumpa aku tak??
heheh

intanurulfateha said...

.waaa da lame x mkn ayam cincang!
.sedapnyeeeeee

Anonymous said...

bila konvo mu dik?

zan xray said...

siannya beratur lama tu. melangkah kedepan selangkah demi selangkah. apa yg dibuat sepanjang masa tu

sharamli said...

nak jgk...bl nk blanja ayam cincang..

petak daud. said...

Bila na belanja PETAK ayam cincang.?:))

tasekM said...

yu konvo ke ni dek?

Paan Ovrtd said...

Jubah tu tak boleh tukar ngan baju kelawar eh?

Jard The Great said...

ayam cincang == chicken chop?? wakakaka..

Bijen M. said...

lambat pulak btaw kau..
kau ptt duduk atas kerusi roda..
xperlu berdiri..
dan jika nasib kau baik..
terus ke hadapan..
hahahaha..

zamdotcom said...

owh..
sudah mahu convo ^^ tahniah

p/s: boleh convoi je

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

olin :

jemput makan~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

.ieLah. :

mesti!

wajib!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik intanurulfateha :

hehehe~

silakan syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver:

konvoku 17th August ni kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray :

berbual.

mengambil gambar.

bergosip.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

bila mau jumpa pula?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

PETAK.! :

hehehe~

bila kita dpt jumpa dik?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

tasikmerah:

ya kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Paan Tanpa Adik :

kalau boleh, aku nak kaler hitam Paan~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Jard The Great :

hehehe~

biasa~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

bijen moretti :

cis~

sengaja kamu~

dush!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zamdotcom :

terima kasih bang~

alahai, aku teringin mau konvoi~

Unknown said...

omo ..ayam cincang..ayam cincang kat "mak cincang, bapak panggang" x best langsung..baiklah pegi kedai biasa je nk mkn ayam cincang..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023:

hahaha~

betul2!!

Kapten Luffy said...

baguslah ko tak diet

hehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy :

hahaha~

bagus ke?