Friday, August 28, 2009

Sabtu Ini Segalanya Bakal Berakhir Selamanya Dan Bermulanya Sesuatu...


Sabtu ini bakal menoktahkan sesuatu.
Sabtu ini bakal memulakan sesuatu.
Aku hidup dalam satu tahap yang mungkin aku sendiri tidak mengerti.
Berhempas pulas bagi mencari makna diri mungkin membuatkan aku mengejar suatu destinasi yang sepi dan membawa aku mengenal diri dengan lebih toleransi.

Sakit dan senyuman membentuk siapa sebenarnya aku di dunia ini.
Senyuman kasih sayang aku lemparkan - orang cuba membunuh dengan lakonan kesepiaan.
Penipuan jangan dirancang di mata aku kerana aku lebih mengerti makna diri yang semakin hilang ini.



Senyuman memang yang menghidupkan aku.
Senyuman yang kamu cuba matikan tidak akan membunuh aku kerana aku tahu setiap titisan darah yang mengalir dalam tubuh ini, dijalankan oleh nafas yang satu.
Hina aku, bunuh aku, keji aku - aku akan bangkit dengan satu revolusi yang baru.

Jangan pernah menyakiti jika kamu tidak mahu mati.

Zara : Masih punya waktu sehingga Sabtu. Aku semakin hilang makna diri. Kabus menyelubungi diri. Aku tidak akan pernah sembunyi di balik awan yang meliputi hati.

36 comments:

Meooo Comicore Club said...

sbtu penentuan?

sy minggu dpn... khamis

huhuhu

dh anta dh email percintaan...huhuhuhu

Paan Ovrtd said...

Lama dah x dtg sini...

sharamli said...

biarkan mereka trus menyakiti...

saffa said...

Apakah itu? Jeng jeng jeng??

paiseh said...

gua nak komeng lagu..
lu pun minat A7X eh?? cool~

DramaQueen said...

ko nak gi mane dik... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ni spam gak ke hape? huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
apsal ko kata smpai sabtu?? huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

spam kot ni.. flag je la blog ni..

ekekekekekekeke bluweekkk.... :P

myQza said...

aku tahu apa... tapi.. biarlah.. tunggulah hari sabtu....
yup!! jangan lupakan aku di hari sabtu dak zara..
eh.. sepatutny..
aku tidak lupakan kamu pada hari sabtu ini. percayalah...

Signorina Syima said...

sabtu ini aku berada di JB.. nak jumpa??? hahahaha

messyremo said...

err...

cuma nak pesan,jgn biarkan diri anda di selubungi kabuss~~~=P

zan xray said...

lambatnya sabtu..
lawa-lawa la gambar do konvomu ni.. kamera dslr kan (sesi membakar suh beli gak)

Am said...

suspen tu, ada apa sabtu ni? hari isnin merdeka... ker sambut merdeka ari sabtu :)

luth textile said...

tunggguuuuuuuuuuuu

zino said...

sabtu ke ahad je satu hari yg perlu di tempuh.. salam ramadan dan selamat berpuasa..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188:

hahaha~

thanks!

^_^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Paan:

dah lama sampai aku rindu kamu Paan~

boleh?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

benar~

sebab aku sumpah akan jadi lebih kuat~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

saffa :

hehehe~

moh tunggu jom Saffa~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

paiseh :

mestilah beb~

harus~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GiGGLe GaL:

oit!

ni bukan spam!

ni betul2~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

hehehe~

thanks tedi!

eh, mintak no pon~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Signorina Syima:

cist~

bila aku dah berpisah dr bumi UTM, rajin ko tutun jb~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

kabus best~

sejuk~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray:

hahaha~

jangan bang~

kang aku terbeli kang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Am :

hehehe~

tunggu je dak AM~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

luth textile :

betul tu Luth~

tunggu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zino:

terima kasih Uncle!

en_me said...

iye, esok hari sabtu cek za itteww.. good luck

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me:

thanks en me!!

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

teruskan berrevolusi! doakan zara berjaya...org hebat insyaAllah masa depannya hebat =)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

insyaALLAH~

mesti berrevolusi!

Anonymous said...

sabtu ni akak gi shopping~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver :

beli barang baby ke kak?

haha~

Unknown said...

ngehehe..
cm knl background gamba tuh...
kat bgnn HEP...

yeah..100% utk sy..
hee..
akk fac mne eh..
bse nmpk...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

namekukumena :

hahaha~

memang HEP~

Fac pendidikan~

Unknown said...

oww...
ptot la bse nmpk...
haha...

congratz 4 d graduation...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

namekukumena :

hahaha~

ye ke?

Thanks dear!