Friday, August 07, 2009

Kembali Ke Pangkuan Rumah Ke-4


Hari ini aku pulang ke rumah ke empat.

Rumah 1 - Rumah Sendiri
Rumah 2 - Sekolah
Rumah 3 - Matrikulasi Selatan
Rumah 4 - Kampus Universiti Selatan
Rumah 5 - Dimana agaknya?



Hampir menitiskan air mata apabila aku mengambil gambar ini.
Kenangan yang tetap utuh walau di mana aku berada.

Oh, kepulangan untuk mengambil jubah sempena hari bahagia pada 17 Ogos ini.



Rindu Taman Rusa di luar kampus Selatan...

Zara : Bakal kembali semula ke rumah pertama pada petang 8 Ogos atau pagi 9 Ogos.
Semoga aku dapat kembali menemui kalian semua. Buat sesiapa yang mengenali aku dan ingin bertemu, sila hubungi aku dan aku akan aturkan temujanji dengan kalian.

Ini MukaBuku aku. Cara untuk menghubungi aku secara peribadi ada disitu.
Atau, kamu boleh menghubungi penulis blog yang rapat dengan aku seperti Kakak Yang Suka Aktiviti Kucing, Budak Emo, Budak Petak, atau Tukang Jual Kain yang mempunyai nombor peribadi aku.


26 comments:

wanita mutalib said...

kakak tau bakal rumah ke5 mu dimana..

rumah si kosong aminnnn ihiks**

p/s - masih bengang dengan sistem di opis, akak tak dapat lihat gambar yang kamu letak wahai dek zara..

messyremo said...

Rumah 1 - Rumah Sendiri
Rumah 2 - Rumah Mentua
Rumah 3 - Sekolah
Rumah 4 - Matrikulasi Selatan
Rumah 5 - Kampus Universiti Selatan


p/s budak emo kamu panggil aku..cet~~

Tirana said...

Zara...rumah kelima tu rumah mak mertua la..hehehe..bila nak balik ke rumah kelima?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

rumah 5: rumah hantu kat genting...brrr =P

farah said...

rumah ke lima tu rumah aku kot?

:D

intanurulfateha said...

.ye stuju
.ruma ke5 = ruma si kosong ;p

Pais Mais said...

rumah ke 5 ialah rumah mayat..haha

Paan Ovrtd said...

Rumah ke-5 bukanlah rumah dalam erti kata rumah itu sendiri.

Apa merepek...

sharamli said...

rmah 5=rumah suami

petak daud. said...

Heeeee.Rumah PETAK pun boleh juga kakk.:))

Bijen M. said...

undi yg terbanyak..
rumah ibu mertuaku karya p.ramlee..
;D

ciK LyndaWawa said...

rumah 6: kubur

myQza said...

ekekekkekeke.... no, 6 lom tentu kubir lagi tu lynda.. kekekeke

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Wanita Itu:

rumah si kosong?

dia belum mahu jual rumahnya kak~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

amboi, pandai je kamu tukar no.2 tu ya?

dushum kamu emo!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tirana :

rumah ke-5 tu nanti lagi 10 tahun kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

huhuhu~

tak mau~

takut~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah :

mesti bahagia syg~

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik intanurulfateha :

hahaha~

lama lagi~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pais Chaos:

hahaha~

sampai hati kamu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

DIK AN :

dah tu apa?

nanas?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

hahaha~

lama lagi~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

PETAK.! :

ok~

set~hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

bijen moretti :

oh bijan~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ciK LyndaWawa igUana :

pergh~

sampai ati kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

tedi, kamu tukang komen bg pihak aku ke syg?

hahaha~