Tuesday, August 18, 2009

Segalanya Sudah Tamat Pada Jam Berdenting Menunjukkan 12 Tengah Malam Ini...


Kalau anda menjeling, memeriksa waktu dan jam menunjukkan 12 tengah malam,
itu bermakna, peraduan sudah tamat.



Ini gambar pada 15 Ogos 2009.
Ya, aku suka menggunakan peluang sehabis mungkin bila aku membayar untuk sesuatu.
Tamak, kedekut, berkira?
Ada aku kisah?

Oh, kuda ini adalah kuda di kampus selatan.
Namanya Arab (macam keturunan aku).
Keistimewaan ia? - Suka untuk mencium aku yang memakai jubah!
Oh Tuhan!

Zara : Ini penulisan secara langsung. Aku baru tiba di rumah. InsyaALLAH, akan menulis dan menjelajah semula seperti biasa esok!

32 comments:

messyremo said...

woot~~

muka nmpak cm takut2 jer...

hehe~~

Nizam Gtz said...

huhu... besarya kambing (eh??)... pape pun, tahniah di atas graduasi kamu...

en_me said...

kater nak jawab TAG me yg itteww.. aiyoooo

thumbsdown said...

your school got horse?
will wait for the winners announcement xd
but i x join la. cheer up kak^^

orang2.. said...

ko ptg ke pg td??

farah said...

peraduan apa tu?

sharamli said...

aik...dah blik umah..hee

Pais Mais said...

kuda tu gersang ke suka cium orang plak??

paiseh said...

gua tengok lu je yg lebih2 mau cium itu kuda~

Karbon Kopie said...

busuk tak kude tersebut?

Unknown said...

kuda sape tuh?karang dier curik cium kamu, ilanglah fisrt kiss kamu ngan bakal husband..huhehehe

~ iza ~ said...

kuda tu memang...
control macho abis... :P

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

hahaha~

apakah?!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zamspotte :

kambing?!

kuda tu bang~

thanks!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me :

hahaha~

akan buat nanti en me~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

BabySiiaOzz :

yup!

a lot!

^^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

orang2..:

Petang~

aku sama2 dengan bebudak FAB~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah :

yg ku buat syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

dh syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pais Chaos :

aku agak lah~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

paiseh :

mana ada seh~

huhuhu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mRs.jUkoGYu :

tak~

wangi kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023 :

Kuda UTM~

^^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~ Hariza ~ :

hahaha~

yup~

Mrs Poyo said...

awat tak naik kuda tu..hihihihi..

best lagu....heeeee

zan xray said...

huhu.. baru nak kumpul koleksi gambar nak lekat2 kat praduan tu.. dah tutup rupanya...
pe2 pun slmt kembali ke kehidupan normal ya hehe..

mUTe said...

Selama aku di UTM x pernah bergambar dgn kuda UTM. Convo nanti la. Kuda2.. jgn mati dulu k. hehehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

hahhaa~

tergolek plak aku nanti~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray :


Alahai~


kesian abangku~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mUTe :

Hahahaha~

Betul tu Keroll!

hidayah said...

yek....air liur dia...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hidayah :

hahaha~