Thursday, October 22, 2009

Ikatan Cinta : Kamu Tidak Pernah Melukakan Walaupun Pelukan, Ciuman Dan Kasih Sayang Semakin Bertambah

Kamu sering merasakan aku sentiasa ceria.
Kamu selalu fikir manusia jenis apakah aku.
Tiada perasaan dan hati beku.

Aku tidak pernah sembunyi.
Aku tidak mungkin akan lari.
Aku tidak akan berselindung dan menolak kewujudan diri.
Aku pamerkan buat kamu.

Kamu pernah lihat aku jatuh.
Kamu pernah lihat aku bangkit kembali.
Kamu melihat setiap inci perasaan dan jiwa yang aku hamparkan.
Walaupun kadangkala aku berkias, tapi kamu tetap bersusah payah mahu memahami.

Kamu buat aku terharu.
Kamu buat aku ingin menitiskan air mata gembira.
Kamu sentiasa buat aku tersenyum.
Kamu sentiasa mengingatkan diri aku bahawa aku tidak pernah keseorangan di dalam dunia ini.
Di dunia nyata atau di dunia maya.
Kamu sentiasa menghadirkan diri.

http://blogstore.lomluang.com/coffeeprince/coffeeprince_cartoons/coffeeprince_cartoon19.jpg
 [Gambar penghargaan di SINI]

Ini pelukan aku.
Ini ciuman aku.
Ini kasih sayang aku.
Ini cinta aku.
Ini pelukan, ciuman, kasih sayang dan cinta aku yang ke-400 buat kamu.

Maaf atas segala salah silap aku.
Maafkan aku.
Aku tetap sayang kamu semua walaupun cinta aku milik seseorang.

Buat kamu semua - terima kasih kerana sentiasa menyokong aku.
Terima kasih kerana membuatkan aku selalu tertawa ceria.

Buat seseorang, aku tetap cinta kamu walaupun kita semakin jauh terpisah.
Mungkinkah waktu akan mempertemukan kita - aku hanya mampu berserah.
Terima kasih atas cinta kamu yang sangat indah.

Maaf kalau aku sering membuat kamu semua pening dengan penulisan gila aku.
Maaf jika membuatkan kamu benci dengan aku.
Kamu mahu sedikit ubat gembira?
Sila tekan SINI dengan doa tertentu dalam hati kamu.

Zara dan Aiden : Ini penulisan yang ke empat ratus di Dunia Sebelah Zara. Aku punya sedikit khabar gembira buat kamu semua. InsyaALLAH akan ku laungkan pada penulisan akan datang. Masih sayangkan aku?
Mari bermain permainan TangkapMata di SINI.

80 comments:

PuanPepel said...

1st!

PuanPepel said...

ekeke...sayang kamu juga....


muuaaahhh..... n big hug for u...

bertuah si dia yg memiliki cinta kamu... :)

aku said...

saya sayang zara juga...

teruskan menulis wahai sahabat baru ku..

mm said...

^^
~dunia sentiasa merasa apa yg kita rasa..

Anonymous said...

isk lain mcm jak nie !!!
btw gwe pun syg lor..same ini blog ok !!!

intanurulfateha said...

.syg zara! :)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

zara patut keluar dengan satu buku puisi chenta! =D hebat! teruskan blogging! =D

faqhrule said...

empat ratus tulisan dan masih banyak untuk dikongsi. bagus

faqhrule said...

empat ratus tulisan dan masih banyak untuk dikongsi. bagus

Anonymous said...

nak pelukan kamu dik..

zara:

add aku di YM, lllbeautiful_butterflylll k?

hidayah said...

selagi dunia belum berakhir...

intan izani said...

suda ke 400 ye?
keep up!

Unknown said...

wah..post ke 400..hehe
big hug for u too

beskot said...

adeh..x tau pesal.
ak pasti akn dtg sini acap kali..
mcm ketagihan je.haha..

entri ni pon best.nice..

**yg ntok buat seseorg,tu ntok ak ke??kekeke..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miera a.k.a merr:

tahniah2!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miera a.k.a merr:

kalau dia rasa bertuah~
mungkin~

entah~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Puan Nina (DINina) :

Terima kasih Puan Nina!

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

NUai :

betul katamu~

=]

Atiqah Adnan said...

semua orang sayang dengan zara tau!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Uruchimaru @ kf :

hahaha~

sayangi daku juga~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik intan (◡‿◡✿) :

sayang kamu juga Intan!

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

Zara tunggu Nuar keluarkan novel~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

faqhrule :

ya~
sudah empat ratus cikgu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

faqhrule :

eh, dipuji oleh cikgu yang tenang dan sabar~

sangat gembira~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver;

aku juga perlukan pelukan seseorang juga kak~

=[

nanti ku add..=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hidayah :

mungkin~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

intan izani:

ya kak~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023 :

Thanks Ashie comel~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Aku Beskot™ :

hahaha~

ketagih blog aku takpe~

aku redha~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

atiQah adNan :

ku harap begitu juga kak~

=]

Azuan said...

yup! kawan sentiasa ad di mana2..huhu

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Manusia :

=]


Wewiit!

myQza said...

dak zara.. kalau tekan sini tu ada kuih muih tak?? aduhai.. lapo ni hah!!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Dik Zara,

tulis lah lagi, lagi dan lagi...

titipkan walau sedikit masa ye !

et said...

syg cik zara juge..
suke bhs indah yg cik zara tulis..suke2..akan sentiase suke..^^

lel said...

cepat2
ternanti2 next entry

niesz said...

we are fwen zara!syg sama kamo!

Cetusan said...

bila nak siapkan novel cinta "belah ZARA

apan lee said...

terima kasih buat kamu jugak.
arrigato!!

seronok ya permainan tangkap mata. ;P

said...

kakak sayang kamoo dik
walaupun kita tak pernah bersua
tp rasa mcm dah lama kenal...

jaga diri wahai adik ku
kerana kakak mu akan sentiasa buat kamoo tersenyum...

=D

Unknown said...

mendalamnya. bagus2.

sharamli said...

0k..kal0 menitiskan air mata sebab gembira..b0leh...

jgn sedih2....

chokio_nia said...

huiyo..400 dah??terdiam jap..=)

tape..nati ade la yg lagi baek ntok akak..=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sI tEDI :

hahaha~

tekan dulu baru tau~

lalala~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

a.z.r.i.n.a.03.07 :

hehehe~

insyaALLAH kak~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

et:

alahai et comel~

geget kang~

hehhee~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Noorlaila Mohamed Nor :

muahaha~

sila sabar wahai adik~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

niesz :

Thanks syg!

=]

*terharu*

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zeqzeq :

hahaha~

novel ke?

alahai~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

arque:

hahaha~

kalau seronok~

jom main banyak2 sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ :

maceh kak!

akan sentiasa sayang kamu!

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

YobSumO :

Thanks dear!

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

aku tak sedih sayang~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

chokio_nia :

hehehe~

apa maksud kamu syg?

Samaira said...

zara kamu weirdo aku creep ekeke
kamu kwn yg besh ingat tu

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Samaira:

hehhee~

maceh syg!

maceh!

falcon said...

meh cni aku nak cium kamu..hohoho

zara...zara...zara.. dlm hidup ini harus berani terima kenyataan. walau dlm soal ape skalipon.. mgkn sudah tertulis antara kamo dan die tiada jodoh...

mgkn jgk die bukanlah insan yg terbaik buat kamo.. bersabarlah menghadapinye..

semoga ALLAH kuatkan hati dan iman kamu yer.. mintaklah pertolongan dr ALLAH seandainya kamo dlm kegusaran..CINTA pada ALLAH itulah yang HAKIKI.

Sesungguhnya ALLAH itu tidak kejam..Aku akn doakan kamo akn berjumpa dgn jodoh yang terbaik.InsyaALLAH.

et said...

keh3..sye geget cik zara dlu..^^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

falcon:

err..apakah?

siapa kata aku sedang menghadapi perpisahan ni sayang?

aduhai~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

et:

huwaa~

mengelat~

niaharaf said...

haa..cinta-cinta neh susah nak paham

Anonymous said...

wah dapat peluk cium! hehe
best la lagu akak ni.
;)

syg dye sgt2.\!

farah said...

adakah aku masih belum terlambat utk menerima peluk cium dari kau sayang?

:)

Unknown said...

register gak nmpk...
hehe..

Tirana said...

Kamu juga selalu dalam ingatanku..hehehe..

Anonymous said...

seseorang tu yang nak tau tu

Tekkaus said...

Siapa jejaka bertuah tu? :p Mungkin dia sedang membaca blog ini juga kan?

ixora said...

HI ZARA..thanx sayang saya..

seseorang itu pasti bertuah mendapat pasword hati kamu,sayang..

saya bahagia bersama kamu..

peace

oranglidi said...

hahaha.

xreti nk komen bab ni. haha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farae :

hahaha~

ni merujuk kepada kamu semua~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Ftyyhahh :

hehehe~

=]

sayang kamu juga dik!

sgt2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah:

sudah tentu masih banyak lagi kesempatan sayang~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Ries Lee:

hahaha~

aku register dengan kamu sbg referrer~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tirana:

Terima kasih kak~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Fatt Chin Choy :

Eceh Ah Fatt~

Sudah tahu bertanya lagi~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tekkaus:

hahaha~

mungkin juga bang~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ixora :

No big deal sayang~

kamu berhak juga sebaik saja kamu melangkah ke dalam dunia sebelah zara~


=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

oranglidi :

hahhaa~

eh, kan dah komen tu~

=]

zan xray said...

aku selalu merasakan kau dekat sahaja dengan ku zara.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray :

kamu juga sama bang~

dekat di hatiku~