Tuesday, October 27, 2009

Saya Benci Huruf H. Sila Padamkan Huruf H Bila Panggil Saya.

Salam semua!
Hari ini hari pertama di sekolah!
Mulakan hari dengan senyuman.
Lemparkan rasa bahagia.

http://blogstore.lomluang.com/coffeeprince/coffeeprince_cartoons/coffeeprince_cartoon16.jpg
[Gambar penghargaan di SINI]

Nama saya Zahrah.
Awak boleh panggil saya ZARA.
Saya memang suka hilangkan bunyi H.
Sekian terima kasih.

Boleh atau tidak?
Aku sedang memikirkannya.

Zara : Rindu mahu berjalan seperti biasa di blog kalian semua. Kamu rindukan aku?

82 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

silent H konsepnya yer zara...hihi

caiyok2! hope the best for the first day! =D

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

zahrah...!....

zahrah...!....

zahrah...!....

zahrah...!....


huhuhuhuh tak ilang pun H tu.....muwakakakaka

myQza said...

kena angkat sumpah kalau nak hilangkan huruhH.. wekk :P

x baik tau.. mana leh hilangkan...

zahrah oHhh zahrah!!

hy saya cikgu zahrah.. okey apa..?
:P

DramaQueen said...

aku rindu kat ko dik.. tapi rindu tak berbalas.

have fun at werk and take care.

aku nak pergi jauh. babai.

petak daud. said...

Kak Zara Cikgu Zara.

Adui.Mengarut lah kamu ni Zahrah.

AHAHAHAHAHA.

Azuan said...

asal kena hilangkan huruf h tu..
wahai cik zahrah..

intanurulfateha said...

.kite rindu sgt same kamu! T___T

aku said...

rindu kamu zara..
how's ur day..
saya tunggu cerita kamu..

p/s : bersabarlah dengan guru2 yang lama ya..
saya tahu dunia perguruan mcm mana..
hidup ku dikelilingi pendidik2 yang bermacam ragam yang juga darah daging ku..
fuhh..beraneka ragam..

mm said...

huhuu...

~napa H mesti ilang?.. tp nda apalah jangan ilang Z suda.. ilang arah nanti kamu.. ^^

Tekkaus said...

War...sudah start mengajar ya! :p

Kicap Manis Media said...

ZAHRAHS....rindu SmA DIA JGAK!!

addyaholix said...

rindu jugak. haha!

rindu tak kat saya cik zahrah? ehh zara... ;p

Unknown said...

sebut 'zara' rase lebih lancar...

Hernee Nazir said...

hrp2 zara x benci kak "H"ernee yg berhuruf "H" ni ye..hehehe

PuanPepel said...

rindu...rindu...rindu kamoooo....



nama aku tade H..tp org suke tulis nama aku amirah...tasuke...tasuke...

A.M.I.R.A oke.....



zahrah >> zara = ok

keSENGALan teserlah.. said...

oke pe ade h..

Amal said...

both nice!
=)

mish u sis!

chokio_nia said...

bole je kak..janji akak selesa..=)

Samaira said...

aiseyy rindu bangat sey sama kamu zarahh oppss ZARA hiksss

Mrs Poyo said...

aku rindu hang tahap cipan 19...
mngkin pasni tahap dewa19 plak..
heeeee!

Anonymous said...

owh zahrah rupanya.salam perkenalan zahrah.hikhik..

nape xsuka nama sendiri?lawa ape nama tu.owh..nak glemer ek.hikhik..

cikgu zara bukan ajar sains yg memerlukan penyebutan zarah2 kan?huhu..

faqhrule said...

baharu sehari zara, sabarlah kamu pasti berseronok nanti ok

Anonymous said...

dik zara...

aku pon suka buang H dan menggantikan Y utk nama ku...hehehe

puding roti said...

ye. zara apabila hilangkan H kedengaran lebih urban

imHepPie said...

zahrah sedap la..lebey bermakna...

Anem Arnamee said...

Salam yunk, mcm anem, suh org hilangkan "wan" pada pangkal nama.tapi org2 kampung degil;p

lel said...

best tak hari first?

kami pun rindukan kamuuu~

Unknown said...

Nape xcakap...

Nama saya Fatimah???

panggil Fat...ha3!

=)

*lama xbaca blog kamu...

sharamli said...

panggil sy safarina je la pas ni...

intan izani said...

rindu2
suda lama tak nampak btg hidung di blog akak~
;)

Cetusan said...

kalau H tak nak boh jer Q

qah qhaaa..qih ihiii

.ieLah. said...

cikgu zara!

hihihi

.ieLah. said...

cikgu zara!

hihihi

rAtu saLju™ said...

dah tau org rindu cepat jalan...ni x dtg2 umah org ni...haishhh...cubet kang!

zan xray said...

name tag jangan lupa buat yer cik ZAHRAH hehe...
buat dua tau
satu ZARA lagi satu ZAHRAH

Anonymous said...

rindu kau lah sayang!!

bile mahu bermanja d ym lagi???

Anonymous said...

tak sedap ker bunyi zahrah tu

Hazerin said...

ooo.. x suka H yee?


klu nma kakak x de H, ko nak panggil akak apa? azerin? ehh... xsedap!

cheryna zamrinor said...

rinduleee...takpe...silent H pon best...macam jenama baju..hehehe...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

muahaha~

konsep gitu~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

dotblogspotdotkom :

ceh pakcik dot!

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sI tEDI :

muahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GiGGLe GaL :

hek eleh~

merajuk ke kak?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

PETAK.! :

hahahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Manusia:

hehehe~

saja~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik intan (◡‿◡✿) :

kita pun sama~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Puan Nina (DINina):

Rindu Puan DIna juga~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

NUai:

hahaha~

betul kata kau bah~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tekkaus :

hehehe~

dah bang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Shairazi Saidin :

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

addyaholix :

sangat rindu kamu bang!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Ries Lee :

hahhaa~

tq ries!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

♥Hernee Nazir♥ :

hahaha~

tak kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mier@merr:

hahaha~

aku punya nama org suka tambah H juga~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

keSENGALan teserlah..:

muahaha~

ok juga~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miSs siv :

miss u too babe!

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

chokio_nia :

hehehe~

TQ sayang!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Samaira :

huhuhu~

rindu kamu banyak2 juga~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair:

alahai~

sumpah ceq terharu~

T__T

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

itafukada :

sebab org sellau salah eja nama daku~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

faqhrule:

aku harap begitu juga~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver:
ganti Y tu~

dasat ahh~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

puding roti:

hehehe~

lebih urban?

LO!L

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

imHepPie:

hehehe~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

arnamee:

hehehe~

tu lah pasal~

org main sedap sajo~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Noorlaila Mohamed Nor:

rindu laila!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Anike MK:

amboi laling~

dushum!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

hahaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

intan izani:

maaf kak~

tak sempat jalan2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zeqzeq :

hahaha~

ada ke patut~

dushum!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

.ieLah.:

muahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

.ieLah.:

sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

rAtu saLju™ :

hahaha~

baiks!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray:

hahaha~

baik bang!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Cik Mie:

SMS daku syg!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Fatt Chin Choy :

sedap sangat~

hahaa~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

+h.a.z.e.r.i.n+ :

hahaha~

layan kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cHeRyNa PiReS :

muahaha~

baju eks?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

BUAT SEMUA :

Terima kasih sebab sudi singgah blog Zara!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

BUAT SEMUA :

InsyaALLAH, sesuatu bakal menanti kamu semua~

=]

hidayah said...

i love my age..(eh ni bukan iklan tv ke)

silap!

i love my H

psst : kalu dah sibuk mcm ni la yang... mmg x menang tangan...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hidayah:

hahaha~

betul3!!