Sunday, March 01, 2009

Sentuhlah Aku


Aku menunggu ketibaan seorang rakan.
Kami berjanji untuk berjumpa - berbual sebagai teman lama.
Di samping bertukar pandangan mengenai isu semasa.
Dia gilakan politik.
Mungkin aku akan mengundi untuk dia suatu hari nanti.

Dia sampai.
Kami menuju ke destinasi.
Berbual ceria.

Dia : Zara, aku nak sentuh dia lah.
Aku : Nak buat apa kau sentuh dia? Bukan kau perlukan pun.
Dia : Dah dia kata sentuhlah dia.
Aku : Kau tak perlukan dia.
Dia : Mungkin sentuhan aku akan jadi sesuatu yang bermakna buat dia.
Aku : Silakan kalau kau rasa kau mahu.
Dia : Aku sentuh sedikit sahaja.

**Mesin Penambah Nilai**
Sila sentuh di skrin untuk teruskan.
Terima kasih.

20 comments:

kEy said...

hahahah~! key ske sentuh mesin t0pup je...
lalala~!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy :

sentuhlah Key sayang..sentuh puas2~

hehehe~

Zamz said...

emm..ingatkan cite apa tadi :P

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

aku pun suka disentuh!
hahahahaha
sentuhlah aku..









lau nk rase penampar jepun. :P

Anonymous said...

sentuh sana... sentuh sini...lalalalaa

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Zamz :

hehehe...

ingat cerita apa?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah.merah.jambu. :

hehehe...

meh aku sentuh meh...

aku suka jepun...

kau jepun ke?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AHMADSUFI6177 :

hehehe..

sentuh-sentuh,,=)

eliza said...

marilah kita bersentuh-sentuhan

aku rela

hehehe..:P

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza :

aku juga rela...

mari sayang...

hahaha~

Anonymous said...

haa...

sentuhlah aku.

mesin penambah bilangan ahli keluarga.

terhad utk perempuan.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pali:

sengal...

huhuhu~

Anonymous said...

sentuh ke arah kebaikan..
huhuhu~

en_me said...

ammvoiii, nak kena sentuh ghitewwww.. ehehe

mrblind said...

ayat makan dalam akhir2 ni..apahal?

addyaholix said...

saya cuma harap mampu sentuh dan pegang hatinya.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

nAd.dOt:

hehehe...

sentuh ke arah kebaikan kan?

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me :

hehehe...

sentuhlah mesin itu..=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mrblind :

makan dalam ke bro?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

addyaholix:

ahhh...

saya juga addy~