Saturday, March 21, 2009

Maaf, Aku Basah Lagi Kerana Kamu.




Aku basah lagi hari ini.
Walaupun langit mendung dan langit tidak berhenti menghiburkan aku dengan
dendangan kilat serta guruh,
aku sudah basah di sini.

Aku basah dengan air mata.
Aku sudah basah.
Maafkan aku teman, nilai kebergantungan aku pada kamu sangat tinggi.
Apakah aku mampu melihat kesedihan menyelubungi kamu?
Tidak.

Aku menunggu.
Aku masih menunggu.
Air mata aku diseka ke tepi.
Aku sayang kamu.



Nota : Jawapan balas dari Tuan Nanako aku telah terima.
Akan aku kirimkan disini selepas emosi aku kembali teratur.
Adakah kamu akan menunggu aku?


18 comments:

HEMY said...

pes!!!

apa ni nangis2 emo2...gi makan lepat..mesti ok..ekekeke

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

HEMY:

kamu juga ada sindrom pes...ha3...

buleh ke mkn lepat?

Anonymous said...

hi cek za ittewww.. salammms dr me dikejauhannns

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me :

salam en me..=)

a.b geldofg said...

aku setia mnuggu ko

Anonymous said...

wah mesti byk tisu bersepah2 nie..kn..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

a.b geldofg :

terima kasih ab..

aku cinta kamoooo...=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi [ THE PEIN ] :

hahaha...

bukan setakat tisu..kertas2 juga...

orang2.. said...

nanako dh rply??..
bgus..
brtmbah sspen jdnya..
huhuhuhu..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

orang2..:

iya...dia sudah reply..aku belum sempat mau post lagik~

kEy said...

siapakah tuan nanak0?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy:

tuan nanako adalah pembaca blog nih (dia kata)..

aduyai..dia mengkome..kamu kena baca entri bawah tu key~

Kapten Luffy said...

jangan menangis sayang... usah pergi dulu... lalala

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy:

hehehe..
kapten..aku terharu..=)

zahidah dihaz said...

AKU SETIA MENUNGGU MU SAYANG

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zAhiDah diHaz 17 :

thanks dear!

Anonymous said...

Suka cara tulisan kamu...
Theme yg romantis..kat mana u cari kartun2 nie?..
lawak sebenanya..cuma orang berotak kuning je yg akan terasa ghairahnya..ahhahahha
keep it!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

bloghopper :

hehehe..
terima kasih..insyaALLAH..saya akan terus menulis..

terima kasih kerana berhenti dan meluangkan masa..=)