Friday, March 13, 2009

Sayang...Aku Lupa...Maafkan Aku Ya?


Aduhai sayang-sayangku semua...
Maaf atas perkhabaran gila aku malam tadi.
Tidak seharusnya terjadi.
Aku terbuai dengan emosi tatkala otak serta pemikiran aku celaru.

Sesuatu yang tidak seharusnya berlaku...



**Ini sekadar hiasan - aku keliru dalam memilih gambar**

Dunia Sebelah Zara ini adalah dunia aku.
Dunia aku yang ceria.
Yang penuh cinta-kasih-ciuman.

Kalau tanpa kamu semua, bagaimana aku mahu memuaskan diri aku?
Aku penagih bukan?

Mana mungkin aku biarkan perasaan menguasai diri?
Itu di dunia aku yang satu lagi.
Bukan ini.

Maaf, aku lupa sayang.
Maafkan aku ya?
Mari kita main belon.
Kamu mahu?



Oh ya sayang...
Belon ini bukan berjenama D seperti yang guru Biologi aku pernah nyatakan.
Percayalah.

18 comments:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

D?
D=DUNLOP?
ke D=DUREX?
hehehe..
cikgu bio aku yg bagitao..
kui2..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah.merah.jambu.:

hehehehe...

kamu agak yg mana satu sayang?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

saya sediakan sekotak jarum peniti yer

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

baik Nuar...

saya pula sediakan tepung dan air di dalam belon itu..=)

zahidah dihaz said...

ciuman kuasa3 buat kamu sayang. blh la i lepak2 kat cni sambil menikmati kasih sayang dari kamu. hehehehe...

a.b geldofg said...

aku maafkan dan akan trima apa saja syg hehehehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zAhiDah diHaz 17 :

buleh..kuasa 3 je?

alahai...

bagi lah kuasa infiniti...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

a.b geldofg :

aww...

bermakna sungguh tu syg...

Anonymous said...

kau sayang aku x??

bagi la aku suma belon tue... XD

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AHMADSUFI6177 :

sudah tentu aku sayang kamu...

boleh..ambillah

lavidalabelle said...

maafkan aku jua. nanti pinjam kan aku 'old calculator' ye xD ate my motorbot hahahaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

i.am.belle :

hehehe...

boleh ke?

hehehe~

Girly Man!!

eliza said...

kita saling bermaafan ok..:D

Kapten Luffy said...

jenama belon D? banyak kat kampung aku

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza:

ok sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy :

kalau begitu..jadi pembekal untuk aku kapten..=)

Mrs Poyo said...

main belon..best2..sbb aku digelar kak belon semasa skool dlu..kiut kan?hiihihi..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

sangat cute sayang~

=)