Sunday, March 29, 2009

Selamat Bergraduasi FK dan YK.




Kiri ke Kanan : FK, AM, SFZ, L dan YK.
*Tiada dalam gambar : CWC*

Selamat Bergraduasi Buat 2 orang abang tersayang.
Oh ya, mereka tidak akan merestui jika aku panggil mereka sebagai abang.
Jadi, lebih baik jika dikatakan sebagai sahabat-sahabat tersayang.

Tahniah buat kalian berdua.
Semoga perjalanan hidup kalian lebih bermakna.

************************************************************



Buat teman-teman di dunia pencinta ini,
maafkan aku kerana tidak mampu menulis seperti biasa.
Ilham aku tidak mampu mencerna dengan baik.
Aku tidak dapat menghadam kata-kata manusia lagi walaupun di mukaku terukir sebuah senyuman. Senyuman atas dasar, aku sayang kamu semua yang menyokong aku.



Satu pesanan penaja buat pelawat-pelawat dunia aku ini.
"Jika kamu buang air, jangan lupa cuci"

Selamat Berhujung Minggu!