Tuesday, March 24, 2009

Jawapan Balas Buat Tuan Nanako


Tuan Nanako kita telah kembali.
Ya, setelah aku berjaya mencuri waktu untuk menulis balasan dari Tuan Nanako.
Sebelum itu, buat tatapan Tuan Nanako, aku harap dia suka dengan gambar ini.
Imaginasinya terlalu tinggi barangkali.



Tuan Nanako,
Terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Kerana jawapan yang bakal aku berikan hanyalah sekadar di permukaan.
Jangan mencari sesuatu yang tidak mungkin di sini.

Kalau anda mencari Tiub Merah atau Kisah Pertama Saya,
jangan masuk ke blog ini.
Ini hanyalah coretan kata.
Aku bermain dengan perkataan Tuan Nanako,
bukan dengan bola!

20 comments:

pinkiss said...

eh.. 1st lagik..

kEy said...

huhu~ siapakah tuan nanak0? apakah kata bls nya?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

pinkiss:

aiceh!

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy:

entahlah Key~

huhuhu~

sharamli said...

y dear?
nanak0 ckp ap?
hu3

FARYN said...

ko pijak je perut nanako tu...hoho

Adry said...

Sapa nanako???

Adry @ http://www.adrysabry.com

A a D i I ? said...

nanako?

or

nangka ko??


kakaka~
buat bodo suda..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

akan ku letak jawapan dia nanti~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Adry:

pembaca gila?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

F A R Y N:

wajib tu faryn!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

A a D i I ? :

aku mau buat bijak..dan bunuh dia~

JRY The Boonto said...

tuan nanako ni lg..hehe..dia masih x puas ati ngan ko nya jawapan entri tu hari lg ek?huh...susah tuh.. aku rasa tuan nanako ni saja kcu2 ko kot:P

Kapten Luffy said...

aku rasa itu org jepun

addyaholix said...

suka word bermain dengan perkataan tu.

tulisan kamu makin bagus!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

JRY :

ahh..dia sengaja mau mengacau aku yg dah cukup kacau nih~

aduyai~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy :

mungkin juga...

^_^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

addyaholix :

aduhai addy...
terima kasih bro..
aku masih berusaha menulis sebaik kamu...^_

Mrs Poyo said...

sapakah gerangan nanako tu?laki ka pmpuan?huhuhu..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

aku rasa dia jantan..

sebab dia kata dia ada bola!