Thursday, March 26, 2009

100 Pos : Kamu Mahu Parti Liar Berbuih Sayang?




Baiklah.
Kita bertemu lagi di lain siaran.
Jangan betulkan paparan komputer, komputer riba atau telefon genggam anda.
Ini siaran langsung terus ke mata kamu sayang.

Dunia aku sudah tiba ke sisipan yang ke-100.
Banyak kisah suka dan duka.
Penulisan di dunia pertama mungkin masih di tahap teratas,
tapi aku tidak pernah menidakkan cinta aku di sini.
Ya, kepada kamu semua.



Aku menulis secara langsung hari ini.
Cinta yang aku semaikan di Dunia Sebelah Zara acap kali di salah anggap oleh sesetengah
orang. Aduhai. Aku cuma mahu kegembiraan sahaja.
Kesedihan?
Jangan cari di sini.
Di dunia ini, aku hanya mahu CINTA, KASIH dan CIUMAN.

Kalau kamu mahu melihat aku yang agak lemah, sila tekan sini.
Di situ, aku menzahirkan diri aku seadanya.
Di sini?
Kamu melihat aku yang lain.
Aku yang penuh kasih sayang dan cinta kepada kamu semua.

Terima kasih aku ucapkan atas kasih sayang yang kalian curahkan.
Aku gembira.
Aku mampu tersenyum, kerana kalian juga tersenyum kepada aku.
Kehadiran orang-orang yang mengutuk aku tiada erti selagi adanya kamu semua.



Baiklah...
Parti Liar Berbuih Kita bermula...
Sila jangan basahkan ruangan ini...

48 comments:

kEy said...

yEay, yg first~

kEy said...

0h0~ key syg zara jugak~
lalalala~
huGs~

kEy said...

0h0~ key syg zara jugak~
lalalala~
huGs~
paRti buiH,.....
yEah, i'm reAdy, celebrati0n~

kEy said...

0h0~ key syg zara jugak~
lalalala~
huGs~
paRti buiH,.....
yEah, i'm reAdy, celebrati0n~

kEy said...

byk x? hahahah~

CikYana(",) said...

yana syg zara jgk okeh
mwahmwah
parti buih ke?
adoi..cam besh jer

apisz said...

key dah senget kot..ko je semua komen..haih..

tak jadi nak komen..lalallala

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy:

tahniah..kamu first..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy :

yeah!!

celebration!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy:

sangat banyak oit~

^_^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

CikYana(",) :

saynag kamoo jugak laling!!

jom3!!

buih sabun!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

apisz:

aku terendam dia dalam sabun gamaknya..
hahaha..

aduyai..tak jadik kumen plak~

CikYana(",) said...

buih sabun pun buih sabun la
hahaha jnj happening suda

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

CikYana(",) :

hoyeah!!

ku cinta kamu cik yana!

dug dag..

addyaholix said...

mandi biuh?
nak jugak. haha!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

addyaholix :

hehehe...

mari bro!

kEy said...

hahahahhaa~
adeh, byk kan zara? heheh~
al0r, apisz ni t0uching lebey, heheh~
yEah, key first~!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kEy :

hehehe..

memang banyak sayang...
sangat bersemangat kamu..^_^

sharamli said...

naK ikut p parti liar..nak..nak

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

mari sayang!!

mari!!

FARYN said...

sabun apa ko pakai?
hohoohoh

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

F A R Y N :

Body Shop!

jom faryn!!

Mr. BLB said...

jum main buih2
huhu
:]

Anonymous said...

Sorry for not visiting often, Zara. I've been sick to my stomach and still trying to recover. =.=

Neway, this post makes me feel like having a long nice bubble bath so that i could de-stress. Maybe I should do that to relax. *grinz*

Luv ya lots, and keep in touch, kay?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Mr.shari :

Jom laling!!

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cleffairy :

its ok darling...

get well soon!

hugs!

IxoR@ said...

Tahniah Zara!!!

Post yg ke-100

Ada wat kenduri tak? :D

Anonymous said...

ko pakey sabun cap aper erk.. ehehe, suker suker

farah said...

aku juga mahu join parti buih kamu.
ia pasti seronok, bukan?

:)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

IxoRa:

takde plak kak..

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me :

Body Shop en me...

^_^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah liyana :

sangat seronok sayang...

buih2 yg menyulubungi...

ahh!!

Mrs Poyo said...

yeah..sudah ke 100!! tahniah..syg kamu zara..muahhh3!
heeee...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

hehhee...terima kasih syg!!

muaxx!!

♡ Eibu June's ♡ said...

salam zara...

nak jugak menyibuk disini...

pe2 pon ALL THE BEST...hehehe!!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

♡ Eibu June's ♡ :

Thanks a lot Eibu!

^_^

JohnJenin said...

Wah dah entri seratus. Jenuh pakcik nak mengejar nih.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

JohnJenin :

hahaha..
takpe pakcik..relax2 sudah2..

jeles dgn pakcik yg dah tengok talentime..-_-"

Walinong Sari said...

Salam perkenalan Zara... Hmm dah baca kedua-dua blog zara (Malay & English version) interesting jugak... so saya dah add kedua-duar blog zara dalam blog saya... kalu senang2 mai la melawat blog saya...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Walinong Sari :

Salam perkenalan juga..
terima kasih kerana add saya..insyaALLAH, akan menerjah ke blog kamu juga..=)

Anonymous said...

ade buih lebih?

hee

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

zara!wah,dah seratus tuuu..
anyway,aku nk bagi ko something..
popup comment!!
ok-ok,aku serender sudah,page aku lmbt load-sometime button post pulak tak keluar,macam2 hal.then,aku pilihlah mende ini,huhu..
takpe.idup popup!let we see,selama mne aku mmpu bertahan..hahahaha
aku mahu buih cuci kereta itu tau,lebih pekat dan nyaman!nyam2!!

A a D i I ? said...

eh? da seratus jugak?

taniah! =)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

nAd.dOt :

ada nad..kat bilik basuh..kau mau?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah.merah.jambu. :

yeah!!

aku udah masuk!!

sangat best!!

aku comment dgn laju dan bergaya!!

hahaha!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

A a D i I ?:

thanks sayang!!

Anonymous said...

nk join gk parti..ad lg x ek..hohoho...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GeNeRaSi MaLaYSia :

buih2 ada lagi..

jom3!!

(let's the party re-begin)