Monday, March 02, 2009

Sayang...


Sayang...
Aku perlukan kamu.
Aku sangat memerlukan kehadiran kamu.
Aku mendambakan kasih sayang kamu.

Sayang.
Berikan aku sedikit ruang.
Berikan aku peluang untuk bersama kamu.
Jangan tinggalkan aku.

Aku sanggup melakukan apa sahaja untuk kamu.
Cinta di hati aku untuk kamu.

Sayang...
Pulanglah sayang...
Pulang kepangkuan aku.
Aku menunggu kamu...SEMANGAT aku...

Nota : Sayang, tugasan terlalu banyak menimpa aku.
Sila pulang ya? Kasihani aku.
(Tidak merujuk kepada mana-mana insan)

16 comments:

messyremo said...

aku juga perlukan semangat aku!!!!
utk meneruskan minggu aku yg sgt hectic..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo:

betul..betul..

aku perlukan dia juga..=(

FARYN said...

lenkali ikat jgn kasi merayap yer...hahahaa

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

F A R Y N:

hehehe...

nanti aku ikat kuat2~

jiji najiy said...

wahai cekpah ku sayang..
semangatmu menghilang ke mana

kini..
semangatku utk bekerja suda dtg kembali
alhamdulillah... AMIN

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

jiji najiy:

entahlah laling...

ku rasa cuaca yang sejuk itu..membuatkan badan aku letih2..hhehe~

Anonymous said...

semangat ku???
siapa ek???

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AHMADSUFI6177:

huhuhu~

semangat ku adalah kamu..

hahaha..gurau2..

semangat untuk buat kerja..tolong3~

Anonymous said...

ini smgt besar dtg~!!

hahahah~

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

kau merujuk kepada aku sebenarnya.
aku yakin.
naluri wanita.
boleh rase.
betul ke?
meh hug syg kamu ini..
*hug*

:P

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

nAd.dOt :

hehehe...

meh nad..

aku amik..

yeehaa!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah.merah.jambu. :

kau merasainya sayang?
apakah?

ahh...terkesima aku...

mari...

aku juga mahu pelukan kamu~

eliza said...

semangat..
cepat lah pulang
kamu sdg di tunggu.. ehhehh

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eliza:

hehehe...

cepatlah2~

Mrs Poyo said...

aku pn mmerlukan semangatku juga..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

samalah kita sayang...

huhuhu~