Sunday, July 11, 2010

Lelaki Pucat Kacak Bersiong | Perlawanan Akhir Piala Dunia 2010 : Belanda Atau Sepanyol?


Salam semua.
Aku mahu tidur dahulu.
Kena bangun awal pagi untuk menonton perlawanan penting.
Berhenti bercakap tentang di mana mahu membeli vuvuzela kerana itu satu-satunya benda yang aku benci dalam saat Piala Dunia 2010 berlangsung.
Kamu pilih mana ya?
Jangan ikut sotong.
Jangan ikut burung.
Ikut semut bak kata Zack Zukhairi.

http://www.cbc.ca/gfx/images/sports/photos/2010/07/09/sneijder-villa_584.jpg

Bercakap tentang lelaki pucat biru yang digilai ramai, aku membaca novel tersebut, kesemuanya sekali. Malangnya, lelaki kacak dan pucat itu tidak aku minati. Aneh bukan?

http://moniquebuzatto.files.wordpress.com/2009/12/edward-cullen1.jpg
Ramai betul orang gilakan si pucat ini kan? [Penghargaan]

Kenapa aku tidak suka dia?
Ada orang tanya soalan itu di Mukabuku aku selepas terbaca status aku yang mungkin mengujakan peminat cerita tersebut untuk membalas dendam. Aku ada sebab yang kukuh iaitu, sila rujuk gambar di bawah.

http://www.moviecitynews.com/arrays/images/2005/poster_hp4_cedric_cho.gif
Ya, sebab dia jadi Cedric Diggory yang memusnahkan impian Harry Potter walaupun ternyata aku lagi suka Harry bersama Ginny. [Penghargaan]

Sekejap.
Apa kaitan bola sepak dengan lelaki ini?
Oh, Sepet cakap yang dia sama keturunan dengan Edward Cullen. Maka, mari berterima kasih kerana tiada bulan di dada langit malam ini. Ketawa.

Nota Kaki :
1. Mengantuk. Mahu tidur dahulu.
2. Mahu mimpi nakama, Sepet, pengamal perubatan yang mahu pulang 27 Julai ini dan diri sendiri.
3. Esok sekolah. Gembira!

Zara : Otak sedang bercelaru. Perlukah kamu mengatakan aku sombong dan tidak berguna hanya kerana aku tidak menunjukkan isyarat atas talian (baca : online) di Mukabuku? Kegilaan apa itu?

6 comments:

Munsyi said...

Cho chang lagi elok dgn ku..wakaka

madiha said...

same here..ntah kenapa,langsung tak ada nafsu nak tengok twilight...ha3

vidadarisakura said...

spain!hee

[z@ck] said...

laki pucat lagi hensem?
biaq btoiii..
hahaha

NAZ said...

zara saya pun best ahaha

Kniedaz said...

xminat juga pada lelaki kacak pucat itu.. ^_^