Thursday, July 23, 2009

Si Langit Garis Biru - Aku Dambakan Kamu


Tadi aku keluar lagi - atas urusan peribadi.
...dan seperti biasa hanya motosikal yang aku gunakan.
Lebih jimat dan memudahkan untuk aku bermain api di depan rumah seseorang.

Seringkali bila sendirian di atas jalan raya,
mata aku gemar mencari sesuatu untuk dijadikan punca kasih sayang atau mengimbas memori indah. Gila sekali tapi itu memang menjadi taruhan peribadi aku.
Hari ini aku bertuah, menemui dia, kekasih hati kedua bekas kekasih pertama aku.

Si Langit Garis (sila baca : Skyline)

http://www.ssip.net/upload/nissan-skyline-gtr-driving-1_41.jpg

**Gambar kredit di SINI**

Memang mengasyikkan melihat Si Langit Garis yang berwarna biru.
Lebih mendodoikan hati apabila dia hanya bergerak perlahan disebabkan terpaksa berpuas hati dengan gelagat lori kelapa sawit, lori getah dan juga lori simen.
Harus kamu bersabar bukan apabila hanya motosikal kecil seperti aku mampu melepasi kamu dan menahan sebak di dada, kerana ia hanya ditunggangi oleh wanita muda seperti aku.



**Gambar ketika musim perayaan Aidilfitri tahun lepas**
Abaikan muka penat di situ.


Ya, mungkin kamu merasa sedikit terkilan,
tapi aku tetap sukakan kamu wahai Si Langit Garis.
Apatah lagi kamu di dalam warna kegemaranku.
Harus aku menjerit kesukaan walaupun CRV tercinta melalui di hadapanku.

Zara : Kepala masih pening kerana menahan nafsu dari menjamah dadah kegemaran.
Tapi setelah digoda oleh penulis blog yang gemarkan kucing, Kak GG, aku tewas di sebelah pembancuh kopi tercinta.


Terkini : Aku sudah terima surat dari KPM!

41 comments:

Paan Ovrtd said...

Si Garis Biru eh? Hehehe...ada2 saja.

said...

kamoo lom tgk KATAK PISANG HIJAU kak yanie....

pasti kamoo tertawan.....hahhahhaa

intanurulfateha said...

.KPM?
.dpt jd cekgu lg ek?
.tahniah :)

zan xray said...

tak de gading tanduk pun berguna gak lalink (ekeke) tak dapat (maksud saya belum lagi) Si Langit Garis Biru tu, katak pisang kaler ijau tu pun ok gak.
Semalam saja2 lepas gian naik motor skuter gi balik 120 km adehhh kebas punggungku.

Tirana said...

Uishhh..cantik kereta biru tu... Zara punya ke? hehehe

Unknown said...

ehehe.. aku dah abaikan muka penat di situ. hihi

result KPM, dapat ke x?

sharamli said...

pic tu penat g kump0l wit raya ke?

Anonymous said...

aku sbenarnya suke color biru itew !!!

heheeh-~

myQza said...

dak zara : gambar pakwe biru mu itu tidak menahan.. menggoda aku yg sedang bepuasa hingga hampir sedawa!! erk!! kenyang aku tgk! ha ha ha

surat cintakah dari KPM itu??

sila jawab dengan jujur

wanita mutalib said...

bagaimana dengan surat KPM tersebut zara?

DaNieL HafIz said...

hehehe igtkan apa td, hmm camna buah hati kita leh sama eh
hehehe meb pelanduk 2 serupa kot

Jard The Great said...

ku dpt rasakan yg zara neh sorang yg romantis laa.. ahaha

hidayah said...

jgn lebih dos ye zara...

Hazerin said...

KPM?? sudah dpt twran mngajor ke, dik?

Gieyana said...

memandu smbil berangan? bahaya tue..harap2 berangan nnt smpai x silap jln plak!heeee

attyfir said...

itu kete idaman along tu si langit biru ..

dpt surat kpm tu ..dapat mengajor ke zara..?

DramaQueen said...

hmmm... huarrrrgghh...

MaSHee said...

Aku tetap jadi pecinta setia Lancer!

Unknown said...

oh my..skyline...syoknye kalu dapat satu...huk huk..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

DIK AN :

hahaha~

Dik An, belikan aku satu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

[yAN!e][pUTraJAya] :

tepek gambarnya~

aku mau lihat kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik intanurulfateha :

interview sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray :

hahaha~

hijau itu masih berguna kan encik?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tirana :

kalaulah zara punya kak, harus ku sudah jd drifter~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

olin :

hahaha~

dapat interview, alhamdulillah~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

org dah pesan abaikan muka itu~

hahahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

aku juga sangat suka~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

surat cinta dak tedi..dia nak suruh aku jadik menteri~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Wanita Itu :

tawaran temuduga sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

DaNieL HafIz:

wah~

nama kamu sama dengan buah hatiku, tapi dia Zahrin Daniel~

^_^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Jard The Great:

hahahaha~

apakah?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hidayah:

hehehe~

overdose tu biasa~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

+h.a.z.e.r.i.n+ :

tawaran interview kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Gieyana :

hehehe~

insyaALLAh tak kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

atty's :

dapat interview kak~

ihiks~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GiGGLe GaL:

kak

jgn menguceng kat sini..bau McD~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Aku... Dia... Kamu.. :

hahaha~

aku tak nak Lancer..aku mau Skyline!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023:

tu lah pasal~

jom curik satu jom~

messyremo said...

orang pakai kete hybrid la..

baru la enviromentalist~~hehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Omar : tak mau..

tak kacak~

leadleedeea said...

still minat volkswagen beetle..hehehee~!!!