Saturday, July 25, 2009

Si Kosong Melamar Si Comel


Si Kosong melamar Si Comel.
Si Kosong yang berbunga hatinya mahukan Si Comel berada di sampingnya.
Tetapi Si Comel tidak punya jawapan.
Si Comel masih dibayangi kisah cinta pertama.

Si Comel merasakan dia sepatutnya memberikan Si Kosong peluang.
Si Kosong meletakkan tempoh masa yang sesuai untuk bertemu Si Comel.
Mengikat Si Comel.

Si Comel tersenyum dengan kehadiran Si Kosong.
Si Kosong membuatkan hati Si Comel mahu berbunga semula.
Si Kosong dan Si Comel masing-masing adalah penulis blog.
Perlukah Si Comel menerima Si Kosong?

*********************************************************

Kenduri di rumah aku pada hari esok.
26 Julai 2009 (Ahad)
2.30 petang dan ke atas.
Semua dijemput hadir.

Menu utama :

Nasi Jagung
Ayam Masak Kurma
Ayam Goreng
Sambal Udang
Pencuk

...dan sedikit kuih sebagai pencuci mulut aku fikir. Itu dibawah perancangan Emak.
Semoga semuanya berjalan lancar.
Maaf jika aku tidak melawat blog kalian hari ini dan esok disebabkan aku agak sibuk atas urusan di rumah.

Semua dijemput hadir.
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi aku.
Ini MukaBuku Aku.
Dapatkan nombor telefon peribadi di situ.

Zara : Sangat sibuk sampai aku terpaksa bangun jam 4 pagi untuk membaca buku demi menyelesaikan urusan temuduga Selasa ini.

43 comments:

intanurulfateha said...

.nak pegiiiiii
.tp my besties ajak datink ptg esok
.uwaaaaaaaaaaa
.pening2

Paan Ovrtd said...

Pencuk tu apa? Mcm bahaya je...

Anonymous said...

EMM sdapnyer menu itu ..!! zara delivery kat jb boleh utk saya hee~

tasekM said...

bertunang ke zara?

:)

suparjo masjoko said...

wat leklok weh interview tu.
huhu.

k.e.r.i. said...

eh eh.
aku terguna id kawan aku pulak.
hahahaha.

crescent said...

huu tak dapekk aku nak gi..
:(

DramaQueen said...

dik.. aku buat spekulasi bleh tak..pasal sikosong dan si comel tu.. wakakaka...

erm.. mengikut fomula daniel.. ayam adalah singa.. makanya.. harus ko tukar kan menu ko kepada..

"kurma singa dan singa goreng"

wakakakakak.. terkesima aku mendengar jawapan daniel..

myQza said...

lama x makan pencuk.. i like!!

petak daud. said...

Nak pergi.Tapi rumah cikgu kat mana.?Detail sikit.:D

Nakamura Kazuki said...

pencuk tu apa tedi ? pucuk ambe tahula...

zara congrats..selamat bertunang.(betui ke ni...)

Unknown said...

pencuk tu ape??saya kat Terengganu x penah dengar pong masakan tuh..

Precious said...

Allaaa .. nak pegi! Tapi jauh benar ler. Apa2pun, selamat berkenduri kendara ... Thanks for d jemputan!

messyremo said...

zara~~

sile amek gambar pencuk~~

luse tepek kat blog ni tau~~

ramai yg tak tau pencuk tu ape,termasuk diri ini..hehe

Meooo Comicore Club said...

si kosong tue seekor kucing?

Nizam Gtz said...

wow... adakah si comel itu penulis blog ini?? wow... congrat2

sharamli said...

pencuk tu ap?

zan xray said...

selamat pengantin baru zara
:-)
:p
saja wat gossip liar

IxoR@ said...

Pencuk itu apa...? asing bagiku....

unknown said...

desas desus zara nk kawen mula heboh diperkatakan...

haha, aku baca komen2 kat atas ni je

Raihanna said...

Zara..
good luck temuduga yerp..
wah2...
sedap nye menu2 tu..
terliur lak rai...
zara...
bila nak wat kenduri tunang/kawen..
jangan lupe jempot rai yerp

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miss intanurulfateha :

uhuks..

patutlah kamu tak datang syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

DIK AN:

bukan mati pucuk Dik An~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khaLifah feDi :

hahaha~

sure~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

tasikmerah:

hahaha~

belum lagi kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

suparjo:

baiks!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

k.e.r.i.:

lempang mau keri?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

crescent :

alahai..

ciannya kamoo~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GiGGLe GaL:

anak kamu sgt cerdas kak~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

meh datang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

PETAK.! :

hahaha~

nanti cikgu roger~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Nakamura Kazuki:

erkk..

tidak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023 :

nanti ku tampal dak ashie~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Precious :

next time datang ya kak?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo:

aku dah pesan suruh Google..

malas lah tu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188 :

erkk..bukan~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zamspotte :

hahaha~

tiada jawapan untuk itu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

makanan sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

IxoR@ :

biar betul kak~

tanya suamimu kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

KhairiL's:

aku nak kawin dgn kamu Jambu~

lagi 10 tahun kan?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray:

hahaha~

apakah?

Tq2~LOL!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Raihanna :

TQ sayang~

aduhai..mesti jemput..Rai mesti jemput Zara juga ya?

si kosong said...

eh...nama aku pun si kosong jugak..dan da lama guna nama ni...tapi aku bukan yang bernasib baik macam si kosong yang kamu sebut2 kan tu sebab dia dapat si comel macam kamu....