Friday, July 24, 2009

Rasa Mahu Bertukar Sebentar, Kamu Mahu Juga?


Semalam juga, ada dua perkara menarik yang terjadi dalam hari aku.
Pagi, Abang Posmen datang menghantar surat temuduga.
Petang, dia muncul lagi dengan satu bungkusan.

Senyum sinis terukir di muka dia dan gelak kecil mengiringi senyum manisnya.

"Dik, apa pakai tudung tapi pakai seluar pendek?"

Ayat sangat keji!

"Abaikan sahaja bang, mari saya tandatangan cepat-cepat"



2 kotak kecil melompat keluar.
Menayangkan diri buat tatapan aku yang teruja.



**Bumblebee - Si Kuning Yang aku suka**




**Megatron - Si Hijau**



**Oh, inilah tulisan si penulis blog yang baik hati itu.**

Sangat kemas tulisan anda buat seorang yang bernama lelaki.
Ayat aku ini bakal membuatkan berjuta lelaki di luar sana mengamuk barangkali.
Tetapi seperti yang aku nyatakan pada kamu semalam wahai si pengirim,
kamu lelaki kedua yang mempunyai tulisan yang mudah untuk aku baca.

Yang pertama?
Kekasih gelap aku yang cerah.
^_^



**Ketika aku makan malam**

Hanya Si Botol Biru itu menjadi sajian aku.
Eh, kan aku pencinta sawah yang setia?

Oh, hati sudah menjadi tenang semula.
Nasib baik ada benda yang dapat mengalihkan perhatian aku kan?
Terima kasih buat si penulis blog itu!

Zara : Untuk budak yang penuh dengan EMOSI dan MEMPUNYAI BILIK YANG TIDAK KEMAS, terima kasih daun keladi atas pemberian kamu ini. Lain kali, sila kirimkan makanan kegemaran aku pula ya?
Jangan berani lagi menyiarkan tulisan yang mempunyai gambar SUSHI jika kamu tidak dapat mengirimkannya buat aku. ^_^

50 comments:

hidayah said...

nak juga zara!!

amboi, x sgt zara ni rock yeh...

^_* muah !

intanurulfateha said...

.pakai tudung tp pkai suar pndek
.hakhak :P

.i love dat bumble beeeeeeeeeee
.mau jugak!!!!!!

.mmg x makan nasik lgsung ke?
.abes mkn ape? roti? mee?
.x lapa?
.huu bagusnyeeeee :)

MaSHee said...

Aku juga mau hadiah! Tiada siapa2 mau kirimin sama gua seh???

IxoR@ said...

ganasnya kamu....

mau jadi transformers....

yeahhhh......

~ iza ~ said...

hehe..
dgn gelagatmu, kamu cipta senyuman di mukaku, sayang.. :D

cukupkah dgn si botol biru?
perut tak buat 'konsert'?

onggila said...

peminat transformers rupanya budak ni...

Puan Ninie said...

hehehehhe
bestnyer dpt pesent..:)

nak gakkk
;p

sharamli said...

pasal pakcik 0mar kasi kat kamo0 je?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

wah wah wah...wewitttt...cekgi garang dpt adiah... ;D

farah said...

mana hadiah utk aku?

haha.

:D

tasekM said...

bg la satu kat aku zara....



.

Atiqah Adnan said...

hee~ sibuk je pak posmen tu eak..
lor adik akak ni minta toys rupenyee.. cute sungguh!

myQza said...

kepada budak yang penuh emosi.. sila bg saya juga.. saya sangat jeles!!

Unknown said...

wah...bumble bee..kalu dpt sebijik, syok nye(cam aku penah tulis lah ayat ni,tp dimana ye??ooo..skyline)

bumble bee leh tuko jadik sushi???

Jard The Great said...

waa.. dari skandal kamu ye?? beshnya!!!

DramaQueen said...

ok, SAH! dari hasil siasatan, LCH telah dilupakan.. kerana sudah ada kekasih gelap yg cerah menghantarkan tempomers..

aku marah ni.. aku marah.. bukan sebab skandal kamu..

aku marah sebab si budak menyepah bilik tu tak send kat aku pon.. ape hal nye pulak...

kita harus berlaku adil dengan kawan2.. tak baik tau. nanti kucing marah!

Paan Ovrtd said...

Toys yang ala2 lucah sket xde?

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

hahaha,mesti rasa panas je muka dengan ayat keji abang posmen itu..(ops,terbayang)

cop-cop,kuantan?hehe,siapakah itu?nampaknya taktik mengurat manusia sekarang semakin maju,guna tranformers,weewit (gurau tau,no offense,dear!)

si biru tu aku lagi suka kalau berperisa kiwi,yummy!

Tirana said...

huuaaaa..zara dapat hadiah transformer..bestnya..buat koleksi transformer ke?

eliana said...

nak bumble bee!!
waa...beznye dpt hadiah..
jeles2!! huhu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hidayah :

yaya sayang!

aku memang sangat Rock beb~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miss intanurulfateha :

hahaha~

rasa mau tampar abg posmen~

hahaha~

yup, tak makan apa2~
hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Aku... Dia... Kamu.. :

meh aku kirimkan kasih sayang..

mau?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

IxoR@ :

hahaha~

ganas memang nama tengah aku kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~ Hariza ~:

aduh sayang~

terima kasih..alhamdulillah, tiada konsert di situ~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

onggila :

aku suka beb!

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mEiZ SHA :

hehehe~

suruh B kamu bagi kak~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

hahaha~

tanya dia~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahaha~

aduyai bro~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah :

ngelat kamu dapat jersey~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

tasikmerah :

mana bleh kak~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

tRuly tO be mYself 'Qa~ :


hahaha~

tuan punya badan gilakan transformers kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

tedi, jgn mengamok tedi~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023:

hahaha~

kalau boleh, dah lama aku makan dah~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Jard The Great :

err..skandal?

tak ahh~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GiGGLe GaL:

hahaha~

kak..takde skandal eks?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

DIK AN :

ada...

ko nak ke?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah merah jambu. :

hahaha~
aduyai darling~

cium kamu kang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tirana :

boleh je kak~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miss_eliana :

nak ke?

hehehe~

messyremo said...

aku nak komen tulisan budak tu jer...

~tak cantik langsung~~

first time kot orang letak gambar tulisan tgn aku kt blog~~

aku sendiri pun tak penah letak~~
aku maaluuuuuuu...hehe

Raihanna said...

Zara:
rai pun suke sama si kuning itu..
tomey kan dia...
and kelakar..
hik2...
wah..
kamo diet ke nie..
makan yogurt sahaja...
isk2...
jom la.. makan berat2 ngan rai..
nak x..
ngeh2....
zara2..
part posmen kata kamo cmtu
sangat2 comel la..
hik2..

unknown said...

hoho
teman tapi mesra

Meooo Comicore Club said...

nice pic.. :)

Meooo Comicore Club said...

besh nye toys!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

hahaha~
thanks dak Omar!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Raihanna :

hahaha~

takmo makan berat Rai~

aiceh..kunun daku nih~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

KhairiL's :

nanti aku bermesra dgn dia~hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188 :

hahaha~

ta!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188 :

sgt best woo~