Friday, July 31, 2009

Ada Hati Yang Ingin Mati Selepas Ini...


Ada hati yang ingin mati.
Ada hati yang tenat diselubungi kisah duka.
Ada hati yang tidak mampu menerka ke mana arah tujuan sebenarnya.



Hala tuju kini berbeza.
Kaki yang seiringan melangkah sebelum ini sudah mencari laluan yang berbeza.
Hati masih mengingati tetapi sudah disimpan di kamar yang berbeza.

Maaf atas segala kekurangan aku.
Terima kasih atas segala kehebatan dan kebaikan kamu.
Sumpah - Memori itu masih jelas tetapi sejak kamu mendoakan yang terbaik buat aku,
aku sentiasa mendoakan yang terbaik buat kamu juga.



Janji pernah tersimpul rapi.
Maaf atas keterlanjuran kata aku yang membuatkan kamu menghantarkan pesanan ringkas sebentar tadi. Sumpah, tiada terniat hati ini membuatkan kamu merasa sakit.
Kamu masih berada di tempat yang sama, dan aku juga masih di takuk lama.

Kita pernah menggalakkan sesama sendiri mencari jalan yang baru.
Aku hanya mampu mendoakan yang terbaik buat kamu dari jauh.
Air mata yang mengalir sewaktu semuanya berakhir telah aku seka sendirian.

Sudah tiba masanya untuk bangkit dan mengucapkan selamat tinggal pada kenangan.
Sudah hampir dua tahun segalanya menendang kepala dan hati ini.
Kamu masih punya tempat yang istimewa tetapi panggilan terakhir nampaknya telah merubah segalanya. Panggilan sewaktu diri ini dirundung luka.

Ia ternyata mengubah segalanya.



Aku mahu belajar tentang hidup dengan lebih tabah.
Benar kata teman baik malam tadi, aku yang masih menunggu.
Hati aku jahat - sangat jahat dan harus dibunuh dengan kejam.
Aku seka air mata yang mengalir laju dan menulis demi kamu.

Nota :
Si Kosong dan Si Comel perlu hidup bahagia.
Si Busuk dan Si Tengik harus bekerjasama dengan lebih utuh.
Kekasih Pertama dan Shafaza harus mencari jalan keluar yang sempurna - kamu tetap yang pertama.

46 comments:

Pocket said...

dik!!
so sekarang ni tak der lg lah...
Sampai syurga ku menunggu..
sampai syurga ku cintamuuuu..

lah yer?

tak per.. anda akan bangun and walk majestically. n he'll never forget the day he turned down 'the' lady of his lifetime.

Meooo Comicore Club said...

jgn pikir2 bende2 tue lama sgt & jgn ikut perasaan

dh dewasa ni kena buat keputusan rasional sket.

sama2 kita ceria

take care

najwa hazirah halmi said...

teroskan hidop anda yg ceria itu....
chaiiyyyooukkkkkk!!

IxoR@ said...

wow...

siapakah yg segak itu...?

weewwiittt.....

BumiOrangAsing said...

aisehh... saya yg masih kecik ini xmemahami stiap bait2 itu...wahhh

lavidalabelle said...

hmmm tidak mengapa. cinta pasti datang lagi.


p/s: gambar tgn dan cincin tu sgt berkesan di hati :}

Kapten Luffy said...

erk

tempat kerja aku tu

farah said...

sayang,

kau juga punya hak untuk mencapai kebahagiaan.

lupakan sejarah lama ye sayang!

:)

ciK LyndaWawa said...

putus cinta?seseungguhnya aku konfius sama kamu zara...

k.e.r.i. said...

kenapa ramai kawan aku putus cinta 2,3 menjak ni?
adakah bukan Julai bulan untuk putus cinta?

.ieLah. said...

sayang,
bertahan.

bahagia kamu pasti datang nanti. ok?

mari peluk aku...

Jard The Great said...

gmbr lama???

Anonymous said...

jgn sedih2 erk...

brg yg lama jgn dikenang...cari yg baru..

:)

intanurulfateha said...

.syg jgn sedey2
.nti story kt kite ek
.chill oke! :)

zan xray said...

siapakah dia sis?

seseorang yg dekat di hati mu?

(meminjam kata2 mu bila bertanyakan situasi yg hampir sama di en3 ku)

"Terlanjur Cinta" juga ya. Tabahkan hatimu selalu sis

Mrs Poyo said...

knp aku pulak yg rasa sedih sama..huhuhuhu..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pocket :

kalau masih menyanyi pun, hanya untuk diri sendiri je bang~

^_^

I do hope so~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188 :

TQ atas nasihat itu Meo!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

najwa hazirah halmi :

Thanks dear!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

IxoR@ :

yg segak itu kekasih pertama kak~

aduh, segak ke?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

AdeLaide NinaSe.. :

hehehe~

maaf ye Nina?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

i.am.belle :

Cinta Datang Lagi - Dina~

hahaha

P/S : sangat terkesan ke belle?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy :

hahaha~

kapten..ye ke?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah :

aku mencuba syg~

sangat mencuba~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ciK LyndaWawa igUana :

hanya cinta lama kak..cinta lama yang entah punya kesempatan muncul lagi atau tidak...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

k.e.r.i. :

aku syak sebab bulan ni ulang tahun kamu, tu yang jadi begitu~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

.ieLah. :

aku harap sedemikian juga sayang~

aduhai...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Jard The Great :

dua tahun yang lepas Jard..lebih 2 tahun sebenarnya...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver :

mencari yang baru tetapi yang baru juga nampaknya hilang kak~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik intanurulfateha :

ok baby!

hugs!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray :

terlanjur cinta tetapi bahagia juga..hehehe~

dan kebahagiaan kian menjauh dari aku~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair :

mungkinkah jiwa kita serupa syg? mungkinkah?

DramaQueen said...

ERm.. dik, aku terkesima membaca..lantas mencari-cari ko di skype, gtalk, ym dan segala bagai instant messeging client yg aku ada.. ko tiada.. apekah..

sila buzz aku..SEGERA!

Izza - Jiejah said...

simpan saja kenangan lama dik ,
life must go on .. biasa saja dgn sepak terajang dunia chenta ini.
lama² ia akan jadi kenangan terindah .. muahhhhh ,mehh polok² :D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GiGGLe GaL :

Terima kasih kak~
kamu sangat mengambil berat akan diri ini kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

JiEjAh_DeEn :

Hoyeah!

mau peluk!

Paan Ovrtd said...

KLMJ?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

DIK AN:

apakah itu Dik An?

~ iza ~ said...

kenangan itu manis untuk dikenang..
tp rasanya tak perlu diulang kerana mgkin penghujungnya sama sperti dulu..pahit.


dinasti si kosong & si comel pasti lebih manis untuk dibina..;)

messyremo said...

kamu nak tisu?

aku ade 2 kotak..hehe~~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~ Hariza ~:

aduh akak~

mungkin juga kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo:

sila kirim laju2 ya?

Yern Ain said...

the best yet to come dear.


jom buat kelab single.

:)

Raihanna said...

semoga zara berbahagia...
happy2 and ceria selalu ek..
rai suka tgk zara yang happy!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Yern Ain :

hahaha~

jom!

i like~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Raihanna :

aduh Rai~

Zara juga suka tengok Rai yang bahagia~