Tuesday, July 14, 2009

Kata Carian Yang Menyongsangkan Mereka

Dalam hidup ini, acapkali manusia terlupa tentang sesuatu.
Sesuatu yang mereka lakukan mungkin dapat dikesan oleh yang lainnya.

Blog ini ditulis bagi aku berkarya, menulis tentang pengalaman aku,
dengan tatabahasa yang aku suka.

Mereka yang datang ke sini seringkali termasuk dengan tidak sengaja.
Tersesat dan tertipu dengan kata carian yang agak gila.

::Hasil Carian Pada Bulan Lepas::

Gambar seluar dalam dobi
Pelukan Hangat
Rindu Pelukan
Ahhh tembamnya
::Hasil Carian Minggu Lepas::

Bulat (apa yang anda jumpa ya?)
Buah keluar (neraka apakah ini?)
Tiubmerah
Kartun Wanderpets (ini paling menggelikan hati)
::Hasil Carian Minggu Ini::
(secara jujurnya, ini kata-kata carian yang sangat keji)

Pelukan Hangat
Tembamnya
...dan 3 lagi kata carian yang aku malas mahu tulis.

Sumpah!
Perkataan yang aku bulatkan dengan warna merah membuatkan aku ketawa hingga mahu pengsan. Secara jujurnya, kalian yang mencari itu pasti bertukar wajahnya bukan?
Kelat.
Payau.

Kalian sungguh hebat dapat memikirkan kata carian sebegitu.
Aku tidak pernah terfikir langsung.

Zara : Maaf, badan yang keletihan menjaga peperiksaan dan pintu pagar sekolah pergi dan balik membuatkan emosi aku kurang stabil. Mungkinkah aku perlu berehat atau membunuh sel sarafku dengan perkara lain?

44 comments:

sharamli said...

mkn ubt tid0 je la....

messyremo said...

dunia zara p****?

What de fish....haha..

ke memang ade kat sini, cuma aku tak jumpe link die..LOL

sile minum susu dan tido~~

Tirana said...

orang yang memikir kata carian itu memang kreatif..hehehe

petak daud. said...

Ahaha.Lucah gila.Hati-hati cikgu.:DD

azman said...

xfhm apa yg ko tulis


but still cool

i follow u

myQza said...

ha ha ha ha... adeh... masak lah peminat yu tu!! ekekekekke..

kata carian mereka amat meransangkan.. ha ha ha ha!!

Luthfi Suib said...

wakakka.. gilak.. aku nak try ushar gak la zara syg.. hahhaha..

Anonymous said...

camner dapat hasil carian tu?? saya nak check juga blog saya, tapi tak tahu macamana.

Zamz said...

haha macam2 yg dicari ek..tapi sampai ke sini plak hehe

Nizam Gtz said...

ape dah... truk tullah mindset

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

mana nak dapat ek sha?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

sampai hatimu laling!

uhuks~

mana ada~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tirana :

sangat kreatif sampai rasa mahu lempang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

PETAK.! :

ahh~

itulah pasal~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

azman shah :

jadi pembaca setia, dan anda akan memahami~

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >> :

sangat2 ok Tedi?

aku pening~

Unknown said...

oooo...google2 jupe gambar seluar dalam dobi..x paham nih.,.hahahha..
baik ko berehat...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Luth Textile :

cepat Luth~

sila tengok~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

amirahsyuhada :

kalau kamu ada Nuffnang, boleh tengok di situ~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Zamz:

tu lah pasal~

gila kan?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zamspotte:

memang pon~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023 :

hahaha~

ada ye?

aduyai~

Azhan said...

apa ke hell diorang ni cari kat google?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Azhan:

Aku tak tau bro~

pandai sgt sampai sudah jadik buduh~

shima said...

huhuh.dasat ar blog ko zara.ade unsur2 teeeet.hehhe.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

shima:

hahaha~

apakah itu teet?!

LOL!

DaliaLiyana said...

heheh..macam2...tut....

zino said...

ok lah tu orang tulis apa pun dia akan sampai ke blog zara... mudah nak jumpa hehe

Yern Ain said...

hahahahaha.

maybe org tu cari "cmane nk menguruskan badan yg TEMBAM kot"

en_me said...

blog ko memang lucah.. tapi me sukerr sukerr.. ehehe

Precious said...

Hee hee heee ... lain padang lain belalang. Belalang manaler wat search tu ... ada belalang biru ker?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

DaliaLiyana :

hahaha~

aduyai~

^_^

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zino:

hahaha~

tapi keywords gile2 ni Uncle..=P

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Yern Ain :

Oh, mungkin juga syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me:

hahaha~

aduyai en me~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Precious :

tak tau lah Kak~

tapi lalt ramai yg masuk macam puaka~

said...

aiyooh dik...
aper kah yg ada dalam kepala otak orang2 itu yer....?

cari apakah diorang di blog kamoo?

haih.....sabor2....

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

[yAN!e][pUTraJAya] :

otak org gila~

zara tak nak tahu kak~

syg kamu kak!!

lavidalabelle said...

haha... manusia yang aku gelar 'the bongoks'. byk benda lain berfaedah boleh cari. itu juga yg nak tgk.


xD

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

i.am.belle :

betul!


betul!


betul!


aku setuju!


the bongoks and bands~LOLA!

Nakamura Kazuki said...

teacher zara..walaupun suruh diabai..but tetap nak komen....kesinaran bingkai putih dikaburi oleh raut wajah yang telah berisi..my advise jangan makang nasi..tapi takpe mung pencinta sawah yang setia...(nakamura mula membebel)

addyaholix said...

saya masih ingat "hot sexy di balik lensa". saya pernah tulis dulu. haha!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Nakamura Kazuki :

hehehe~

takpe nakamura~

den faham~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

addyaholix :

hahaha~

mesti laju trafik kan abang?