Monday, July 27, 2009

Percaya Tak Ini Muka Pembuli Aku?


Ada sesiapa yang percaya ini muka pembuli?
Budak kecil yang berumur 4 tahun ini membuli aku secara ganas pada hari Ahad.



Jangan tertipu dengan wajah comel yang hampir merabakkan Si Kuning kesayangan aku dengan tangannya yang montel itu.
Dia dan kakaknya yang berumur 8 tahun menjalankan modus operandi dengan mengikut aku ke mana sahaja pada hari Ahad.
Aduhai, sehingga di tandas - aku terpaksa bertarung dengan mereka yang asyik menggendang pintu meminta aku keluar. Apakah?!



Adakah simbol itu tanda perdamaian dengan aku?
Seorang kakak sepupu yang berumur hampir 22 tahun?
Munkin ya dan mungkin tidak.
Tetapi disebabkan hati aku jenis terbuka, aku menerima janji perdamaian tersebut sebelum majlis bermula. Gencatan senjata kata surat khabar.



"Ada, kenapa muka kelat sahaja? Mahu kena cium ke?"

"Jom, mahu cium Kak Imah"

...dan hasilnya, muka aku digomol oleh dua kanak-kanak ini.
Aduhai...Basah...

Zara : Mohon maaf atas segala kesilapan. Bakal menuju ke Johor Bahru petang ini.
Untuk sesi temuduga pada jam 8 pagi esok.

41 comments:

intanurulfateha said...

.gudluck babe! :)

myQza said...

comei macam aku!

thumbsdown said...

so cuteeeeeeeee!!!
kak, saya tidak menyebelahi you kali ni~~

Hernee Nazir said...

cute la kaki buli ni..hehehe

zara..gud luck 4 d interview..

MaSHee said...

Gud Luck k! Do ur best!

Atiqah Adnan said...

sangat suwiiiittt..
heheh basah kena ciUm sudah zara kan.. takpee.. sayang mesti dapat satu ciuman kan..? hee~

Raihanna said...

salam zara...
wah2...cumel nya budak 2 orang nie..
geram rai tgk la..
hik2....
zara...
tapi macam x caya pula dia cuba menganiaya benda kuning kamu itu....
muka comel cm baik je nie...
hik2..

Tirana said...

Kesiannya kena buli..hehehe..tapi budak berdua tu so cute..

sharamli said...

ala...napa tempek lgik muka bdk2 ni...gerammmmmmmmmmm...nak cium

Unknown said...

aku percaya itu pembuli ko, ..sebab pembuli mesti nampak cute..kekeke

gud luck to u..have fun also ya..

ganbatte zara chan..
nanti aku suh Yamapi call ko..muehehe

messyremo said...

waa...

sgt comel..

yg kecik tu name sape zara?

Yern Ain said...

hahaha. tu la! slalu sgt ugut nk ciom org.

kn sndiri kena!

DeeN said...

Zara,
Good luck, eh!
Jangan nakal2!
;)

wanita mutalib said...

zara..

gudluk ya..

walau ku taktau temuduga apakah itu.

tp kiter doakan yang terbaik untuk kamu kay...

Nizam Gtz said...

good luck... moga berjaya...

garasi said...

hahaha padan muka...
emm kenapa xpakai c4je untuk tentang mereka..

lavidalabelle said...

comelnya! semua!


goodluck lahling xD

farah said...

comelnya si pembuli itu!

:)

Pocket said...

Err, kalau cium, tak basah kot..
mesti diorang jilat nih!! heheh,
tak pun gigit :)

better anda gigit mereka juga untuk menunjukkan who's the boss hahahah

Puan Ninie said...

hehehhe
sgt comel mereka...;)

mcm kamu

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik intanurulfateha:

thanks babe!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >>:

kamu mmg chumel!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

BabySiiaOzz :

aduh~

mengapa?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

♥Hernee Nazir♥:

Thanks kak!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ms ct :

Thanks!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Aku... Dia... Kamu.. :

Hait!

I will~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

tRuly tO be mYself 'Qa~:

haha~

memang kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Raihanna :

huwaa~

mereka buli zara rai~

jgn percaya budak innocent tuh~

haha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tirana :

memang chumel kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

meh cium meh~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023 :

Yamapi!

uhuks~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo:

Ada~

rabiatul adawiyah~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Yern Ain:

ain, kamu cium aku lah yer?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

DeeN :

Thanks Deen syg!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Wanita Itu:

terima kasih syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zamspotte :

aduh~

terima kasih~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

garasi :

mana aku bleh dapat benda tu?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

i.am.belle :

thanks belle!

love u!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah :

daku comel tak?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pocket :

hoyeah!

mau geget mereka~

haha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mEiZ SHA :

aduhai~

kak lagi chumel~