Monday, July 06, 2009

Awak Pernah Menari Tarian Tiang?


Ya.
Soalan itu aku tujukan kepada pelajar aku Jumaat lepas.

"Oh, yang lari-lari pegang tiang tu ke cikgu?"

"Itu main cop tiang lah!"

Itu bentuk hukuman terbaru yang ingin aku laksanakan minggu ini.
Ya, menari tarian tiang.
Aku sedang menyiapkan kartu untuk mereka pegang jika mereka gagal dalam misi yang aku titipkan buat mereka.

Oh, jangan bimbang.
Tiada unsur eksotik atau narkotik dalam tarian ini.
Mungkin akan ada unsur spastik dan sarkastik.
Kita lihat sahaja siapa yang berani mencabar aku minggu ini.

30 comments:

hidayah said...

cop tiang ?

zara...!!!

lama x main wooo

khasyikelvin_ said...

cop tiang...
hahaha game zmn skola rendah.
oit!jgn ajar pole dance sudah!
hahaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hidayah:

hehehe~

jom main!

lalala~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik ian@aH Lian~ :

hahaha~

pole dance apa salahnya kak?

sexy tu..ahaks~ pang!!!

DramaQueen said...

oww.. memalukan aku je.. taktau celah pah bedah mana ko sorok butang komen ni dik... ko memang saja maw sabotaj aku dik..

erm.. tarian tiang? baik ko suruh mereka buat package dik.. mula2 buat poco2... pastu, buat strip dance je terus...

konfem esoknya, makbapak dorang datang carik cikgu ZARA.. time tu, kira.. aku tak kenal ko la dik eh... wakakakaka...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GiGGLe GaL :

hahaha~

mana ada aku mau sabotaj kamu kak~
aku cinta kamu..hahaha~

amboi..terus tak kenal aku?
sampai hatimu kak~
uhuks~

tasekM said...

hahaha... zara, jgn bebudak tu lagi minat menari tarian tiang drpd buat tugasan sudahlah! ha ha.



.

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

mujur cekgi zara tak ngajor titer :D ngeee...

Kapten Luffy said...

aku tau tarian tu

kelab malam ada...

pergh... ghairah

Meooo Comicore Club said...

cop2 tiang?

erm, dh lame tak main konda kondi

k.e.r.i. said...

ko ajar subjek pendidikan seks ke?

sharamli said...

ai...cekgu ni asek nk maen je erk..

zamdotcom said...

owh..first time dgr tarian tiang..ermm camana tu?


p/s: agak garang cikgu ini

attyfir said...

kalo dlm tv menari tiang tu ..tarian bogel..wakakka kalo time sklh ..main cop2 tiang.

said...

rindu permainan ituuuuuuuuuuuuuuu.......

teringat daku berlari2 mendapatkan tiang sambil berbaju sekolah....[pakai seket pepel pekat okeh....]


hahhahhaa

.: Sugar-cRave :. said...

hohoo....da lama xdgr cop tiang..ngehee...;D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

tasikmerah:

hahaha~

mereka lagi rela buat kerja kak~

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahaha~

mujur katamu nuar ya?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy :

ihiks~

cam biasa pergi je kapten~

lalala~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188 :

konda kondi kena nyanyi sekali~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

k.e.r.i. :

aku suka bahagian praktikalnya..=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli :

main?!

aku denda budak2 lah sha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zamdotcom :

hahaha~

main pegang2 tiang~

lalala~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

atty's :

hahaha~

bagus gak kalu buat tarian bogel kan?

uiks..hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

[yAN!e][pUTraJAya] :

wah!

seket kaler pepel pekat?

kamu jadik apa tu kak?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ :

hahaha~

aku juga suka dulu2~

messyremo said...

pergh...aku dah agak dah..

ko ni mmg chekgu yg serba boleh...

mcm2 idea ade(mcm astro)...hehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

hahaha~

aku takde astro pun beb~

ahaks~

Anonymous said...

ko buat tiger show erk?

berapa tiket?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

.palisevenfold. :

erkk..buat sekali beb~

hahaha~

nak join?

meh layan~