Saturday, July 18, 2009

Tali Apa Tali Yang Tidak Boleh Ditanya?


Aku semakin sembuh.
Tiada dadah yang berlebihan untuk bulan ini.
Sebab aku mengambil jalan selamat - tidur yang panjang.
Bagi badan ini rehat yang cukup.

Aku cukup suka jaga pagar.
Semua benda kamu boleh tengok dan tegur pelajar.

"Mana tali leher kamu?"

Tertinggal di rumah.
Hilang.
Lupa nak pakai.
Ada dalam beg.
Itu alasan-alasan yang selalu aku dapat.

"Kenapa tak pakai tali pinggang?"

Lupa nak pakai.
Putus.
Ada dalam beg.
Seluar dah ketat.

"Ikat tali kasut, nanti jatuh terpijak tali"

Ini kebiasaannya bagi pejalan kaki tegar.
Mereka tidak sedar bahawa kasut itu telah terbuka talinya.

Soalan untuk kamu semua.
Dalam banyak-banyak tali,
tali apa yang aku tidak boleh tanyakan pada pelajar?

Zara : Mahu menonton Syaitan Merah!

26 comments:

FARYN said...

TALIan hayat...hohohooh

Unknown said...

....bagi teka teki lak ni..tali pusat bleh tak tanya ket plajar???eh,jawapan nye..buleh..jap ah, bagi 5 minute aku pikir..bye...

sharamli said...

TALIfon...hik3

.ieLah. said...

tali perut sayang!
heheh


kamu boleh mintak panjangkan khidmat sbgai penjaga pagar.heheh

Puan Ninie said...

TALIban...........;p
heehehee

kitepun nonton syaitan merah owhhhhhhhhhhh caiyokkkkkkkkk la malaysia 2 tu score!!!
;)

zino said...

talipon sebab student sepatutnya memang tak ba talipon ke sekolah kan hehe

talibarut pasal student juga tak sepatutnta belajar jadi talibarut ni tak baik.. hehe

myQza said...

talilat tali tamplom!!

ha ha ha ha

unknown said...

x leh mntak no TALIpon
nnt ada skandal dgn anak murid plk

haha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

F A R Y N :

talian hayat?

hahahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023 :

hahaha~

tali pusat kah?

aduyai~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sharamli:

aku mau pinjam TALUpon kamu~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

.ieLah.:

hahaha~

tali perut sapa?

rozid kah?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mEiZ SHA :

amri yahya dah makan nasi bungkus 4 kali dah..tu kuat tuh~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zino :

hahaha~

tali barut tu cam pengawas Uncle~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

<< s| tED| >>:

hahaha~

ok2~

kamu plak jadi~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

KhairiL's :

aku sgt suka skandal tau~

hahaha~

messyremo said...

adess..

susahnye teke teki nih...

ape jawabnye zara~~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

hahaha~

kamu agak?

Kapten Luffy said...

bila penat daki gunung... tali kasut pun aku malas ikat semula

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Monkey D Luffy :

aduyai kapten~

kesian kamu~

messyremo said...

aku tak tau..

dan tak dapat mengagak syg~~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo:

aku takkan jawab di sini~

hahaha~

zan xray said...

kang aku jawab org cop 18 sx lak haha.. errkkk

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray :

hahaha~

apakah?

LOL!

zan xray said...

haha... kes ditutup!!
setiap soalan kan ada jawapannya

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray :

hahaha~

^_^