Wednesday, March 03, 2010

Comot Yang Comel - Terima Kasih Kerana Sudi Melarikkan Warna Dalam Kanvas Kehidupan Yang Pernah Suram Dan Lesu Tidak Bermaya.


Salam semua.

Terima kasih.
Terima kasih sebab sudi buat aku gembira.

Buat Si Comot Yang Comel, terima kasih.
Tidak sia-sia menunggu hingga terlelap kelesuan malam tadi.
Berbaloi menggenggam telefon sehingga ke pagi.
Lestari kehidupan berseri pada jam lima pagi.
Senang hati.

Ah, panggilan yang sangat bermakna barangkali.
Senyuman terukir macam sampai sudah cecah dahi.
Hati gembira dan menyanyi lagu lagi.

Senyum sambil berguling.
Senyum kerana hati tidak runsing.
Tiada istilah pusing.
Tidak akan buat pening.

Terima kasih buat Si Comot Yang Comel.



Aku rasa aku mungkin akan hilang selepas ini.
Maaf atas segala kesilapan.
Aku sayang kamu semua.
Eh, kamu bakal menunggu kemunculan Legasi Cinta Alisia?

Zara : Aku mungkin ke Kuala Lumpur pada petang Jumaat. Ada sesiapa yang mahu menunggu aku tiba dan memeluk dengan erat? Ketawa. Impian gila barangkali. Eh, kalau kamu mahu tunggu, sila bawa kek cawan ya? Ketawa lagi.

Aspirasi aku pada cinta dan seni.
[Sila tekan INI untuk meneka dan menang 10 pound. Sila pilih nombor 14 ya?] 
[Sila tekan SINI kalau kamu mahu menyertai Perhimpunan Terbesar Penulis Blog di Malaysia]

7 comments:

Wawan Saini said...

hilang ke mana la agknya ye cikgu..
jangan hilang..
ramai yang menunggu,...wakak:)

joegrimjow said...

promoter masih berjalan
hehe
kot2 menang kan

NAZ said...

wahhh betul betul anak joho cikgu sorang nie anyway baju tu memang cantik warna hitam ada? haha

Unknown said...

alahai..KL ke?kenapa tak K Trg..kalu tak ambe bleh bawak cupcakes...nyum nyum..ahhaha..

Aku rasa aku mungkin akan hilang selepas ini.
Maaf atas segala kesilapan.
Aku sayang kamu semua.
Eh, kamu bakal menunggu kemunculan Legasi Cinta Alisia?
^
^
are u serious???
nak berundur atau nak bukak blog lain?

sharamli said...

ilang g mana?
nak ikut

Azrul Hisham said...

masih terfikir lagi apa makna JOHO tu...huhu

Anonymous said...

nak gi mana tu?