Saturday, December 05, 2009

Bila Aku Ditegur Tanpa Kaca Mata Yang Mewakili Cinta Seimbang : Putih Dan Hitam Itu Warna Kehidupan Aku Yang Mesra.




Bila aku ditegur oleh pembaca yang mempunyai Mukabuku aku tentang wajah yang kelihatan pelik tanpa kaca mata, aku sedikit tersentak dan tertanya.
"Berubahkah wajah aku tanpa kaca mata?"

Garang, bersahaja, tiada emosi, kejam.


[Gambar yang diambil ketika kejadian yang kamu boleh baca di SINI]



Mungkin memang agak berlainan dan kelihatan seperti berpura-pura gembira selepas kejadian itu.
Makhluk yang bertanggungjawab mengambil gambar ini mempunyai blog juga.
Mungkin aku perlu rahsiakan siapa gerangannya.


Zara : Sudahkah kamu menyertai pertandingan yang aku anjurkan? Ada yang bertanyakan hadiahnya. Jawapan aku mudah sahaja. Aku akan beri berdasarkan peribadi mereka sendiri.  Mahu direnung dengan mata bulat yang menggila ini? *ketawa*

43 comments:

Amal said...

1st tanpa bace.

Amal said...

yes!
nak bace sat.
agagaga

Amal said...

kak.
tanpa kacamata, mulut kamu sexy.
agagaga.

mebi nampak garang sikit.
lalalalaa~

Amal said...

aku lagi.

kak, bile mau jumpe aku?
aku mau prosperity percuma.
boleh?

Amal said...

okay lah.
mau keluar.
babai!









larikkk!!!!!!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miSs s!v :

oit~

oit~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miSs s!v :

hahaha~

baca2~

=p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miSs s!v :

sexy?

LOL!


garang?

Yeay!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miSs s!v :

hahaha~

prosperity?

nak kena belanja ke?

LOL!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miSs s!v :

lariks???


meh ku kejar!!!



muahaa~

ape2 jer said...

sungguh aku tak tipu nampak lain la

myQza said...

hadiah berdasarkan peribadi?
kalau aku suke kucing kamu mahu beri kucing?
aku x nak!!
ha ha ha ha
demand! contest lom juin!! :P

maceh kod warna itu!

chokio_nia said...

cekgu garang tanpe kacamata!!jgn babap ain..hehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Cik Biol :

hahaha~

ye ke?

LOL!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sI tEDI:

hehhee~
takkan nak bagi kuceng?
dush3~~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

chokio_nia :

hahaha~
harus ganas~

ezanykun said...

bila pakai spek tu nmpk putih sket.. boleh ker camtu.. hehe..

niesz said...

mmg lain la..hihi..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ezany :

hahaha~

giloks ahh~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

niesz :

hehehe~

Dak Wan® said...

Teman prefer yg berkacamata dari yg tidak :) Nampak comel. Heheheh. Sertai contest kamu juga!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Dak Wan:

hehehe~

ye ke bang?

sogan~

eLLa said...

aah cermin mata nmpk ag cumilll..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eLLa :

ye ke?

*blushed*

Unknown said...

uiks...lain bebenor rupe kamu....

ceksumolek's said...

nampak kelainan nyer dear.. hehee~

Atiqah Adnan said...

hehe memang nampak lain sayang kalau kamu dah biase pakai spec lepas tu tak pakai... hee~ macamne pun tetap comel dan manis dihati ku..

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

pakai spek nampak genius.sukesukesuke!


tapi kalau saya pakai spek,orang kate macam nenek.



tsk..tsk..

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Mata sexy tanpa kaca mata.. Auwww.. Foya2 di sini lak.. Haha.. ;p

Chekgu ttap comel walau pkai kaca mata atau tak.. Ehehehe.. ;)

hans said...

hadiah peribadi?
aku suka tabung yang penuh berisi duit 50 sen...
sila tunaikan(macam aku menang jer..haha)
hurm,mestilah lain
aku pakai cermin mata bila buang pun orang nampak lain

NAZ said...

haihhh mampukah dibaca keperibadian dengan tepat. saya keperibadian apa?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

«♪Ruff♪» :

hahaha~

ye ke?

LOL!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

☺[ai][sUmi]☺Chan :

hehehe~

sogan~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

atiQah adNan :

hehehe~

benarkah kak?

sogan ceq~

hehehe~

Hazami Bahrin said...

Better without spec baby~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah merah jambu. :

aigoo~~

kamu lagi comel sayang~

serious~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Farhana :

hehehe~
kamu buat daku segan~

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hans :

ko nak duit 50 sen je ke?

hehhee~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

naz :

mungkin tidak tepat~

tetapi berdasarkan apa yg ku rasa sepanjang mengenali dan membaca penulisan kamu mungkin~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Hazami Bahrin:

Really?

=]

et said...

eh..kelihatan same saje..mungkin err..gigi yang bersinar tu telah memantulkan cahaye yang byk, sekaligus buat gambo nmpk berbeza..ahaha~ :p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

et :

hehehe~

mungkin juga dik~

Anonymous said...

aku suka kamu pakai spek..