Friday, February 05, 2010

Hari Ini Aku Musnah. Hari Ini Aku Mati. Tolong Aku Kalau Kamu Simpati. Pengakhiran Nafas Akhir Berdetik. Titik.


Sesuatu merubah aku lebih tiga ratus enam puluh darjah pagi tadi.
Terdiam, kaku.
Sudah aku cuba perbaiki sendiri, tapi aku gagal.
Beku.
Otak gagal berfungsi.
Nadi sudah lemah, kacau pula gerakan sendi.
Diam.

Musnah.
Mati.


Bahagian memori sudah bersih.
Tiada yang mampu mengembalikan ia lagi.
Diam, sayu.

Hari ini sebahagian dari jiwa aku pergi.
Sebahagian dari hati aku direnggut pergi.
Aku cuma dapat lihat dan meratapi.

Aku mohon kalian bantu aku.
Tolong aku.
Aku pohon sangat-sangat.
Ini kali pertama aku merayu.
Sila baca dengan tenang permintaan aku ini.

"Telefon genggam aku sedang dibaiki. Malangnya semua nombor kalian sudah hilang dan tidak dapat kembali semula ke dalam memori. Maaf sangat-sangat. Aku pohon jasa kalian untuk kirimkan nombor telefon kalian ke alamat surat elektronik aku di lordzarasean87 [at] gmail [dot] com.

Kalau kamu punya akaun Mukabuku dan merupakan rakan aku di dalam itu, sila tinggalkan pesanan (baca : message) ke akaun peribadi Mukabuku aku di Shafaza Zara Syed. (Kamu juga boleh gunakan pautan di menu atas yang bertulis Mukabuku)

Bantu aku.
Tolong aku.
Separuh jiwa dan nafasku sudah ditarik menjauh.

Zara : Aku menunggu. Sedang bersedih.



Sudahkah kamu semua meninggalkan alamat blog (URL) di 
Terowong Kecil Cinta Zara ?

10 comments:

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) said...

emm..tak fhm
tapi nombor telefon tu phm..
kerosakan hp..

Unknown said...

jangan la sedih sedih :)

NAZ said...

u memang tiada no i kan zara? hahaha mahu?

Dak Wan® said...

Dapat ke? Hehehe

acap2405 said...

err..
saye takde no tepon genggam..
hahahah

mia sarah hemiza said...

tak kenal pon kene tinggalkan no phone ke?
heheh~

sabar ye

eelobor said...

peluang baik nih nk bg no fon....

Anonymous said...

perlu beli hp baru dik?

myQza said...

sabau je lah!! nak buat macam mana!

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

sudah ku kirim nombor ku pada mukabukumu... =D