Sunday, February 21, 2010

Pertandingan Dunia Sebelah Zara Bakal Kembali. Kalau Kamu Berani, Mari Teka Siapa Harimau Jadian Dalam Siapa Kekah Bidan Sepiah.


Salam semua.
Usai penghantaran hadiah terbaru untuk peserta pertandingan sebelum ini, aku bakal menganjurkan pertandingan terbaru yang bakal diberitahu kelak. Sedikit masa sahaja lagi untuk aku titipkan pesanan pertandingan buat kalian. Ya, aku sedang memberikan laluan kepada penulis-penulis blog yang lebih hebat untuk menyelesaikan pertandingan di blog mereka.


Hadiah untuk peserta sebelum ini.
Percayalah, memang mengikut karakter mereka.

Baiklah, sampai di sini sahaja.
Aku perlukan pendapat dari kalian semua, bentuk pertandingan apakah yang kalian mahukan?
Jemput kalian membaca tentang penulisan aku sebelum ini.

Siapa Kekah Bidan Sepiah : Hidangan Terbaru Berbau Darah Manusia Bercampur Tangkal Dalam Kari Daripada Sindiket Sol-Jah - Siapa Harimau Jadian?

Eh, pertandingan aku bukan pasal cerita itu.
Bukan.
Itu sorotan (baca : review) aku tentang buku tersebut.
Sila berikan sokongan dalam penulisan pertama aku dalam sorotan buku.
Ya, mungkin aku tidak sehebat mana, maka aku sentiasa perlukan sokongan kalian semua.
Pelukan hangat.
Ciuman mesra.
Selamat hujung minggu semua.

Zara : Sedang menunggu dengan penuh debaran adakah diri ini bakal melangkah ke peringkat seterusnya dalam pertandingan. Senyum. Doa kalian sangat indah, buatkan aku mahu terus berusaha.


Gambar ini adalah simbol aspirasi aku pada kopi dan cinta. Tidak ada kena mengena dengan hidup atau mati. Yang penting, teruskan mengundi di sini  dan sini.

12 comments:

Hizami Li said...

let me be the 1st one.
ahha~

Citra Penyelamat said...

takde sapa nak masuk la ngok~

Bunga Hati said...

aku stju dgn citra.

tetiap kali ko buat benda bodo la zara.

geli.

Unknown said...

erk...hehehe...
zara oh zara...
ada saja..hehehe....

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

moon lebih tertarik pertangdingan menceritakan penglaman kita yang paling tragis.. \\good luck zara

noorafzan.blogspot.com said...

pertandingan yang ben buat tu ke?
good luck k zara..

Eyqa Zaque said...

nak ikut kontest.. hehe

Anonymous said...

prtndingan lawak brsama zara!

hisham said...

salam cikgu..u wat la pertandingan teka kacang...huhu,,,

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

comey sungguh hadiah2 itu...ada satu set cantik letak dalam bilik tu... =]

NAZ said...

satu keperlian tentang hadiah hahaha

Anonymous said...

ada pertandingan?