Thursday, August 05, 2010

Selamat Ulang Tahun Sepet - Kamu Antara Sahabat Yang Aku Sayang Demi Allah.


Salam.
Hari ketiga di kem.
Keletihan tetapi aku masih gembira.
Dan aku mahu ucapkan sesuatu pada seorang rakan.
Tidak.
Malahan, dia juga sahabat.


Selamat Ulang Tahun Ke-23 Sepet.
(Kau tahu siapa kau, maka tidak perlu aku hebahkan pada dunia rahsia kita)

Sudah tentu aku bakal mendoakan yang baik-baik sahaja untuk kamu. Untuk manusia terbaik seperti kaum, hanya doa yang mampu aku titipkan, dan aku amat berharap agar bingkisan yang aku hantarkan sudah berada di pangkuan kamu. Mungkin itu suatu perkara yang sia-sia pada pandangan mata, tetapi jujurnya, aku lebih melihat ia kepada sesuatu yang penuh makna. Sebab aku pernah terbaca di garis masa Twitter yang kamu mahukan itu sebagai hadiah.

Aku tahu warna biru cerah kegemaran kaum, tetapi aku tidak dapat mengabulkan permintaan kamu itu. Tidak mengapa kan sahabat? Nah, kamu tetap yang terbaik pernah muncul dalam hidup aku dan Alhamdulillah, kamu sentiasa ada untuk sahabat kamu yang tidak seberapa ini. Walaupun aku tidak sebaik manusia-manusia lain yang wujud di dalam hidup kamu, terima kasih kerana tidak pernah mendiskriminasi aku.

Dan ya, jangan buli aku sentiasa. Lupakan yang kamu pernah dengar aku menangis kuat tanpa dengar sebutir perkataan pun sepanjang dua minit itu. Awas, jangan dirakam juga lain kali.

Zara : Aku sangat berharap dapat berbual dengan kau hari ini.


3 comments:

Ery Farieha said...

hepy besday sepet!
ehem2 ;)

Munsyi said...

sepet ckp thanks a lot for being there for him. die msg ku td. call die cepat. :)

fatian athiea said...

nak wish jugak la..
slamat ulang thun sepet..
ni sepet88 ke ek??huhuuh..