Monday, June 29, 2009

Aku Sukakan Langit Dan Awan


Aku sukakan langit.
Langit menceritakan apa yang ada dalam diri aku.
Aku sukakan biru, hitam dan putih.
Langit telah melukiskan segalanya buat aku.



Aku nampak kelibat seekor unicorn di langit ketika ini.
Salah mata aku atau aku biarkan khayalan dan imaginasi menguasai diri?
Awan memutih dan aku tersenyum melihatnya.

Langit yang aku tinggalkan di kampus Selatan,
adakah sama dengan langit yang aku lihat petang tadi?
Aku rindu...

Nota : Untuk gambar langit lagi, sila tekan SINI.



Oh ya,
aku letakkan gambar-gambar langit itu di dalam akaun "MukaBuku" aku.
Sila tinjau jika kamu berkenan.
Esok sudah mula bekerja.

36 comments:

en_me said...

me pun sukerr.. langit dan awan ghitewww

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me :

hehehe~

samalah kita en me..=)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

i see the unicorn too!

miracle! ;)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

samalah kita kan?

its so nice..=)

orang2.. said...

ak nmpak pergerakn angin monsun timur bergerak ke barat daya dgn kelajuan 40batu sjam..

yes!!!!!!!
no 5!!!..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

orang2.. :

hahahaha~

tahniah2~

Khin Hooi said...

i think i see the unicorn too.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

khinhooi:

yup~

I think the same as well~

farah said...

yup,

ada nampak cam unicorn.

:)

Naz said...

kanda dpt lihat apa yg dinda lihat... seekor unicorn sedang berlawan dengan seekor naga (barangkali)...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah :

mata kita serupa ke syg?

aduyai~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Naz :

wah~

lagi tinggi imaginasi kanda..=P

Tirana said...

Zara...

Kak tirana pulak suka tengok langit mendung sebelum hujan..hehehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Kak Tirana:

hehehe..

kadang-kadang zara pun camtu juga kak~

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cantik la langit & awan tu.....amik sdiri ek? mmg kreatif

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

~zuraiwan~:

yup~

amik sendiri..thanks sudi view blog Zara..=)

Mrs Poyo said...

aku suka hujan..
main hujan best..
muahahahaahhaha..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair:

hahaha~

betul tu syg~

lavidalabelle said...

cantik.

aku pun nampak unicorn berkeliaran xD

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

i.am.belle:

hehehe~

thanks sayang..

unikorn yg indah~

Naz said...

cuba tengok betul2 dinda... kelihatan seekor binatang ganas sambil menjelirkan lidahnya sedang berada di bawah unicorn tu... seperti 1 pertarungan yg hebat antara mereka...

attyfir said...

cantek gambo langit tuh..tenang je tgk

MaSHee said...

Aku juga nampak unicorn! Serius tak tipu. ;p

Biasa said...

langit jeh ker?? gambo tanah takde ker??

JohnJenin said...

kenapa awan kat tempat kamu cantek cantek? hanta la ke penang sket.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Naz :

aduyai kanda..
benar sungguh apa yg kanda nyatakan..
alangkah indahnya kanda~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

atty's :

betul kan kak?

rasa syiok jer~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Aku... Dia... Kamu.. :

hehehe~

aku tahu kamu tak tipu..=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Richeal Phil @ Ritz ^-^ :

Tanah lain tahun Ritz syg~

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

JohnJenin :

kalau bleh hantar, dgn diri2 aku nih aku dah hantar pakcik~

lalala~

Naz said...

memang indah sekali... sungguh cantik ciptaan Tuhan...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Naz:

betul kanda..

dinda setuju itu~

Naz said...

ada tengok entry pertama dinda? cuba lah ushar2 skrg... hehehe...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Naz:

hahaha~

dinda dah tengok dah kanda..=)

aduhai..komentar pertama di situ..

amboi2~

Meooo Comicore Club said...

cantiknye. xperasan lak

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188:

hehehe~

cantik kan?