Friday, November 06, 2009

Alahai, Kalau Kamu Pun Menggigil Dan Meleleh Air Liuh - Jangan Hanya Cakap Aku Ketagih. Cepat Mengaku!

Alahai...
Kamu kata aku ketagih.
Kamu pun kan?
Mengaku sahajalah!



Sekurang-kurangnya aku tidak menggunakan 'RuangAku' [baca : MySpace] sejak 3 tahun lepas. Eh, dan bagi mereka-mereka yang masih memakai pakaian seragam hijau-putih-biru serta mengambil peperiksaan setiap tiga bulan sekali atau hampir lima kali sepanjang tahun, sila jangan salahkan Internet bila keputusan peperiksaan kamu merudum.



Ini ketagihan tahap tiga.
Sebab apa tiga?
Hanya menggunakan tiga daripada empat.
Blogger, Twitter dan Mukabuku [baca : Facebook]
*Ketawa*

Eh, hingus siapa yang mengalir ni?
Sila kesat!
Nanti meletup papan kekunci.

Zara : Mengucapkan selamat tinggal kepada Epal tersayang. Maaf, aku sudah berjumpa dengan Enigma. Dia nampak hebat walaupun hati mula terdetik rasa kesal mengapa meninggalkan kamu sayang.

40 comments:

NAA said...

yeay..!!

i'm first...hee...

xdinafikan....skrg ketagih betol...lebih2 lagi masa ngah exam...

huhu...

online fB 24 jam....

Samaira said...

mmg x dpt dinafikn ekeke
sehari x on9 mcm x sah ekeke

khasyikelvin_ said...

hingus sape ek???
messy sungguh!
lalalalarikkkkkkkkkkk~

.ieLah. said...

tak pernah punya akaun ruangaku...
gagagag


aku dicop ketagih oleh en lecturer..
pasrah~ T__T

Amal said...

org takde blog, fb, fs, ms, tagged, zorpia, n plurk.
nie abah punye account.
;p

PuanPepel said...

baju ko shantekkk...

~aku cam da kurg ketagih mukabuku.. blogging je cm msih tak dpt dikawal..

tp..twitter aku tade...kuno kan??

imHepPie said...

haha btol sgt2 ketagih..lebeh ketagih dri hid gam or isap dadah..barangkali...

klik2 cimb..

lel said...

ketagih jugak
tp susah nk bukak
cuma blog je senang bukak

oranglidi said...

er, gmbo sape tu? kim salam.

Faizul said...

masih simpan twitter sebagai teknologi misteri yagn belum diceburi ;)

avid said...

lawa gila tshirt!
mana rembat?

meo188 said...

comelnye pakai tudung cenggitu

apan lee said...

cantik tiset.pinjam boleh?heee. ;P

Tekkaus said...

Hmmm....saya tak lah begitu ketagih! Masih boleh mengawal nafsu saya. :D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cInTa aDrIaNa:

FB 24 jam?

ko main apa dik?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Samaira :

hahaha~

meleleh ingus tak?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik ian@aH Lian~ :

amboi~

kasaq nampak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

.ieLah.:

lecturer yg manakah?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miSs siv :

ceh, serta merta abah punya ek?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mier@merr :

hahaha~

Twitter aku guna sebab senang sayang~ dia sync dengan FB dan blog~

=]

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

imHepPie :

kih3~


best2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Noorlaila Mohamed Nor :

takpe2~

ketagih kat blog je dik~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

oranglidi :

hahaha~

gambo sapa ntah~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

dude:

meh aku tolong rungaikan misterinya~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

avid gunner :

orang hadiahkan~

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188 :

hahaha~

maceh bang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

arque :

pakai saiz L gak ke?

hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tekkaus:

alahai~
bagusnya kamu bang~

Cetusan said...

enigma muncul pada saat yang sesuai

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zeqzeq :

hahaha~

betul2~

miss zahidah said...

paling ketagih dengan fb n blog setakat ni...lalalalala~

ciK LyndaWawa said...

cantik baju kamu zara..belikan untuk aku satu...

NAA said...

kak zara...

main sume game yg ada dalam fB....

heee..~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miss zahidah :

hahaha~

aku pon~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ciK LyndaWawa igUana :

ni pun ada org taja syg~
hahaha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cInTa aDrIaNa :

mak aii~

laju sungguh Internet kamu~

hehehe~

Unknown said...

mane dapat baju itu?nak jugak..ke dapat hadiah.??mm

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023 :

hehehe~

ada org beri~

ngee~

Anonymous said...

hingus ku dik..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Lifesaver :

eww~

hahaha~