Tuesday, August 03, 2010

Dan Hari Ini Seperti Yang Selalunya - Selamat Tinggal Wajah Kesayangan Zara.


Salam semua.
Hari ini akan pergi lagi.
Meninggalkan kedukaan dan melangkah ke arah kegembiraan.
Abaikan sakit bulanan.
Aku rela demi sebuah senyuman.
Yang aku mampu ukirkan.



Selamat tinggal semua.
Jumpa lagi dalam masa beberapa hari.
Yang pasti, aku bakal merindui untuk menulis seperti yang selalunya.
Tinggal kenangan.
Hiburkan kasih sayang.

Zara : Kali ini akan pergi selama 4 hari bermula hari ini hingga Jumaat. Ada ulang tahun kelahiran kawan yang tidak dapat dihadiri, ada kekasih-kekasih gelap yang tidak dapat diladeni, dan aku masih gemarkan diri aku yang kekal sendiri.


8 comments:

Munsyi said...

Jaga diri zara. :)

Adziim said...

Selamat tingal, bawa pulang buah tangan untuk aku.
haha~

Unknown said...

jaga diri cikgu!

Unknown said...

jaga diri cikgu!

PuanPepel said...

samela..aku akan tinggalkan skola esok....

noorafzan.blogspot.com said...

4 hari tanpa entry..
sabar menanti..

Syifa Alshah (wutwut) said...

take care kak zara! ;)

Aidi-Safuan said...

ala, dah rindu dah. :(