Wednesday, June 16, 2010

Pakcik Yang Tinggal Di Kuantan, Maaf Tidak Dapat Bertemu Kamu Di Sukma XIII Melaka 2010


Salam semua.
Tadi orang sekeliling sibuk-sibuk bercakap tentang Piala Dunia dan Sukma, aku teringat dengan janji seorang kawan mahu bertemu dia di Sukma 2010 di Melaka. Kebetulan dia bertugas di sana khabarnya. Aduhai, aku dihimpit kesibukan hingga terlupa dengan janji itu.

Pakcik (merujuk kepada kawan) yang tinggal di Kuantan itu, maaf ya?
Hari tu aku singgah di Kuantan kamu sudah di Melaka. Sekarang ni, kamu di Melaka, aku pula sibuk dengan urusan yang bertimpa-timpa. Tidak mengapa, lain kali sahajalah ya kawan? Ketawa.

http://msn.terengganu.gov.my/maxc2020/appshare/widget/pw_img/9/a10830a9d9c689e07b5eb014d48df592.png

Oh, kalaulah dapat pergi ke Sukma, dapat jumpa kawan-kawan lain juga. Dapat jumpa dengan teman wanita yang dirindui, mungkin juga boleh bertemu nakama. Alahai.

Malam ini ada persembahan Citra Warna 1 Malaysia. Aku disuruh memakai sari? Oh, jangan harap. Nanti aku paksa pelajar yang pakai. Biarlah aku memakai pakaian yang aku suka. Nanti nakama marah, eh? Ketawa. Tidak. Aku kurang ketinggian untuk memakai sari. Itu fakta yang aku buat sendiri untuk mengelakkan diri. Keji kan?

5 comments:

Munsyi said...

tak tgk pon sukma walau dekat..hehe

Hizami Li said...

haha.
pakai la sari.
nak tengok.
;0

Adziim said...

Zara pakai sari...errmmmm..imagine.

en_me said...

tindik idong lagik.. ihiks

Legasi Piston Pecah said...

terpengaruh dengan WC...sukan sukma pon tak ambik taw perkembangannya..hihi
--------------------------------
Luar Porsche dalam Basikal?