Tuesday, September 22, 2009

Bulat, Tembam, Gemuk, Hodoh - Ada Aku Akan Memikirkan Kata- Kata Yang Kamu Sajikan?


Selamat Hari Raya.
Penulisan aku semakin berkurangan bukan bermakna perut sudah menjadi ketat dengan juadah yang menimbun terhidang. Kepenatan membataskan pemikiran dari meneroka jauh walaupun aku mempunyai bekalan kalsium yang tinggi.



Oh, setelah aku letakkan gambar aku pada hari raya pertama,
ada yang menyatakan aku kelihatan sungguh bulat, gemuk, hodoh dan tembam.
Terima kasih atas segala pujian.
Aku sangat gembira.

Maka, aku hadiahkan lagi satu gambar buat tatapan kamu.
Sekian. Kejahatan dibalas dengan kebaikan kata guruku.

Zara : Senyum dan teruskan senyum.

65 comments:

lumut said...

haha...
comel tuh~~=)

cheryna zamrinor said...

kalau ini dikatakan tembam, bulat dan gumok...agaknye sha nieh spesies ape plak...adoiii...(tak sanggup memikirkan).
nieh gambo anda memakai baju raya ke zara? waaahh...sangat sweet:)

Unknown said...

cantik baju raye... :)

Tekkaus said...

Agaknya penyaji kata-kata tersebut cemburu kot! :)

farah said...

kamu comel la syg.

:)

wanita mutalib said...

kamu tetap comel di mata kakak :)

p/s ~ cuba jika mereka berjumpa kakak, pasti mereka kata kakak lah yang tergemuk pernah mereka ketemu ahaks..

Unknown said...

kalu ko dah mcm nih bulat..aku nih agaknye kategori aper?bulat membulat?ahahhaa..

cumel je kamu zara dipagi raya..cam nk sama je baju ko ngan baju raya ketiga aku..kekkee

Unknown said...

kalu ko dah mcm nih bulat..aku nih agaknye kategori aper?bulat membulat?ahahhaa..

cumel je kamu zara dipagi raya..cam nk sama je baju ko ngan baju raya ketiga aku..kekkee

Unknown said...

alamak ..terdouble post plak...masuk nih, 3 post..ahaha

IxoR@ said...

semuanya kena...warna, fesyen baju...semua kena dgn Zara...

anggun berseri di hari raya!

et said...

x pule rse mcm yg org laen itu kte..kiut je nih..mmm...aura kecemburuan dpt d hidu d ctu..

♥♥ eija ♥♥ said...

okay ape kak zara :)
ja lagi lah tembam n gemuk kalau nk dibandng dengan akak :)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

mulus kulitnya...wink2 =D

zan xray said...

nak kata apa ek..
memang comel.. comel comel sangat

joegrimjow said...

seyes gemok
haha
xpe
ku kan ada
ley jadikan kamo kurus anggun semula

tembam xpe
asalkan sehat ;-)

kamo ada sehingga 28 hb untuk menanya camne ley jadi kurus
hehe

Irwan said...

Cukup cantik sudah. Andai diberi gadis puteri dunia pun akan ku tolak jika tidak berlapik santun dan berhias pekerti.

Meooo Comicore Club said...

cute...

tq 4 the present & kad raye...

may Allah bless you! :D

Unknown said...

hehe.. meh raya rumah aku meh. comel dah tu~

Anonymous said...

ade pulak kate pujian begitu..

ketahuilah zara..kamu soOoOo shuweeett..

AbcdeFtyyhahh; said...

wow kak zara, sopannye. i like :)

*miss u, kte da dpt number kak, nnti da topup kte msg :D

Hidup KOKA said...

cantiknya awak Zara......
Sungguh menawan dan seksi seksa sekali.....

intan izani said...

cantik baju
sopan, sedap mata akak tgk
;)

Mrs Poyo said...

sape ckp ko mcm tuh?bia aku terajaNG sama diorang...muahahahahha!

Mrs Poyo said...

sape ckp ko mcm tuh?bia aku terajaNG sama diorang...muahahahahha!

Pocket said...

nak tulis komen,
dah ada idea dah,
skali cik cheryna pirez dah amik idea ku,

kalau ini dikatakan gmort,
then pocket nih 'gajah' dah..
heheh,

so...

retype another comment.
a fresh one.
sila bergambar dengan saya,
dan anda pastinya cute kecik, lg slender kerana perbandingan yg ketara itu:D

hidayah said...

tade pun seperti yang didakwa.

tape babe, sihat tu kan loving maknanya.

zara full dengan kasih sayang. ok what.

suka engkau senyum. suka. suka.

leadleedeea said...

selamat hari raya zara~! nak duit raya? jom kite beraya kat umah faizal tahir kat terengganu...muahahaha~!!

Unknown said...

tebalnya mekap...hehe

DramaQueen said...

dik..besar la umah ko dik..teringin aku pegi ... cepat2 la suh ciki meminang.. leh aku gi kenduri kawen nnt..

messyremo said...

errr...

aku lagi gemuk,lagi bulat,lagi tembam ape..haha

ashekeyn said...

saje posing camtu ae zara...psing tangan cam nk bagi penumbuk je tu..
bg je sbijik due pd yg 'memuji' tu..
ape dlu time skolah tadika die x blaja ke bentuk bulat tu camne...
huahahaha...
ko cumel2 je zara oi..
persetankan kata2 dengki org itu...;p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

{lumut} :

hehehe~

maceh~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cHeRyNa PiReS:

sweet ke?

=p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Ries Lee :

hehe~

tq!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tekkaus :

entah lah bang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah:

kamu lebih comel~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Wanita Itu :

kak lagi cumel~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023 :

kamu cumel syg~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023 :

sama ke?

err~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ashie023 :

sila tunjukkan daku abjunya~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

IxoR@ :

hahaha~

hijau kegemaran kamu kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

et:

mungkinkah?

uhuks~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

cik eja^_^ :

kamu chumel je ja~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahaha~

maceh~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

zan-xray :

maceh bang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

joegrimjow :

hahha~

kamu sorang kata ku gemuk di sini~ maceh sbb nampak kenyataan itu Joe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Irwan :

puteri dunia?

kalau puteri akhirat bagaimana?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188:

maceh~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

olin :

dtg rumah daku dulu~

ngee~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

itafukada :

ku segan~

ngee~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Fatyyhahh :)

kak rndu kamu juga dik~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Hidup KOKA :

seksi ka?

hahaha~

tang mana bang?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

intan izani:

kenalkan ku dgn sapa2 bulih kak?

ngee~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair:

terajang sama2 jom~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mira amair:

wah~

garang hang~

takut ceq~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pocket :

alahai bang~
kamu ok je bang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hidayah :

hahaha~

senyum sama2 jom~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

leadleedeea :

abg pejal kat terengganu ke?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Anike MK :

tak sampai 1 inci pun sayang~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

GiGGLe GaL :

meminang aku?

lagi 2 tahun kak~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

mana ada~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

deepflower :

hahaha~

mesti dia lari dari sekolah tu~

err..kenapa ku tak dpt tgk profile kamu~

LynnAiza said...

cekgu!tetiba ter-sesat masuk entri ni.tapi nak cakap,serius suweets.hiks. ;)

LynnAiza said...

cekgu!tetiba ter-sesat masuk entri ni.tapi nak cakap,serius suweets.hiks. ;)

LynnAiza said...

cekgu!tetiba ter-sesat masuk entri ni.tapi nak cakap,serius suweets.hiks. ;)