Saturday, September 11, 2010

Gambar Terbaik 1 Syawal 1431H - Akustika Aidilfitri 2010 Dengan Yuna, Noh Hujan Atau Faizal Tahir?


Salam semua.
Adakah perut anda semua sedang mengalami kejutan budaya?
Harapnya tidaklah ya.
Terlampau penat untuk mencoret sesuatu.
Sekadar mahu berkongsi ini dengan kalian semua.


Gambar terbaik pada 1 Syawal tahun ini.
[Kiri ke Kanan : Abang, Aku, Jaja, Isa, Addin dan Nano]

Sesiapa yang memerlukan kumpulan bawah tanah yang langsung tidak boleh menyanyi dan hanya tahu belajar dengan pelbagai kemahiran tersendiri, boleh hubungi kami ya?

Ketawa.
Itu gambar aku dengan adik-adik aku serta dua orang sepupu. 
Aku sudah menjadikan gambar itu sebagai gambar profil di Mukabuku. Ada yang menyatakan gambar itu seperti Yuna dan kumpulannya, disebabkan pemakaian selendang aku begitu. Mari aku sangkal ya? Yuna lebih cantik dan comel daripada aku.
Senyum.

Noh Hujan Atau Faizal Tahir?
Itu disebabkan oleh gambar sepupu aku (Addin) yang berkaca mata sedemikian beserta gaya rambut yang menawan. Senyum. Dia pulang bercuti dari pengajian dia di China. 

Baiklah.
Tiada Yuna, Noh Hujan atau Faizal Tahir di sini.
Kalau anda mencari program Akustika 2010, anda perlu cari di TV3.
Di sana boleh lihat Yuna, Noh Hujan dan Aizat juga. Oh, Faizal Tahir pada hari raya ketiga (Pembetulan : Kimi kata hari raya kedua)

Ketawa.
Geli hati.

Zara : Memerlukan rehat yang cukup.

15 comments:

ariff said...

i see. ko sorang je perempuan

joegrimjow said...

warna hitam
hehe

paan said...

berlalu sudah raya pertama...

Mr.J said...

hu.. ingatkan betul artis.. hehe. kalau ya mesti gempak..

Unknown said...

Zara! Ft raya kedua lah 6pm. How come as FT fans kau tak tahu!

;)

cantik zara aka yuna.haha!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ariff :

hahaha.
yup. cool gila macam band kan? =p

Joe :
ngeee~
^^

Paan :
Yup!
=)

Mr J :
tidaklah dear~
hahaha~

Kimi :
FT raya ke-3 la kan?
sebab esok Siti wei~

kechixx said...

nice:)

Unknown said...

tidak Cik Zara.
Fenomena FT ptg esok, sabtu 11 sept raya kedua pkol 6pm di tv3

;)

kz said...

akak macam awek arab laa!=D

selamat hari raya kak!

[z@ck] said...

phewiiit..Yuna oh!

hazman aka species1980 said...

whoaaa... masing2x dengan gaya memang macho abis !!!

kisahsensasi said...

ingatkan betul2 la ade diorang tue..... hik3x...

HEMY said...

fuh...indie band yg bernama Duri Ros

Hami Asraff said...

Memang macam Arab :)

Qib said...

sempat eh balik dr cina??