Monday, September 27, 2010

Bila Memasang Khemah Dari Jam 9 Malam Hingga 4.30 Pagi, Ini Wajah Yang Kamu Jumpa Di Koridor


Empat hari yang penuh pengalaman.
Empat hari yang penuh dengan kisah suka dan duka.
Empat hari yang banyah mengajar aku lebih tentang manusia yang berada di puncak kuasa.
Empat hari yang buat aku lebih sayang dan cinta kepada keluarga kokurikulum aku.
InsyaALLAH, sentiasa.

Salam. Aku sudah pulang teman-teman.
Kalau ada yang terdetik rasa rindu pada blog aku (jujurnya pasti bukan aku kan?), aku lebih rindu yang teramat sangat mahu menulis.


24 September 2010 - Selepas Jam 5 pagi pastinya.
Lokasi : Laluan sebelah tandas Kompleks Sukan Pagoh.

Tidak dapat menulis banyak. Aku kepenatan, tetapi ada sesuatu yang sangat menggembirakan berlaku. Bahagia dengan kehidupan yang penuh dengan dugaan dan cabaran kerana ianya lebih mematangkan.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs680.snc4/62066_1613610377903_1165601668_31756596_6948528_n.jpg
Sedang menerima hakikat yang aku semakin gelap akibat banyak berjemur.
Penghargaan : Bang Hafiez (Jurulatih merangkap Tukang Ambil Gambar)

Zara : "Kau cantik, betul. Kenapa agaknya orang tak nampak yang kau sebenarnya perempuan?" *terharu* [Ada seseorang yang cakap begini pada aku pada hari Sabtu. Alahai]

13 comments:

Mr.J said...

haur.. rekod baru terlama pasang khemah.. xsiap tak leh tido.

Bedusta kerana benar ? = pengeRindu

Cikgu Mizi said...

sian kat ko nyer bantal... tak semena2 de peta dunia.. kih3..

wfhsln said...

takpe-takpe, banyak pengalaman baru ^__^


http://innit.nuffnang.com/view/289711

Ms J said...

baru nk tanya mana zara pegi.. berkhemah rupanya.

Gelap kulit takpe Zara. Jangan Gelap hati suda..

[z@ck] said...

alalaaa..letih ye..meh sini meh.hehehe

syaftome said...

cantek gmbr yg first tue...

btw...kenapa org tanya camtue ek?

ishiko said...

cantek banner baru zara... >__<

izulman said...

tak suke pasang khemah! sllu paku tercabut. hahaha.

welcome back! serius gmbar menunjukkan kamu sgt penat (ketawa)

Anonymous said...

lol... kecian betul kat dia...

salam perkenalan'

JEMPUT BACA DI BLOG SAYA
domain percuma
Kisah hari jumaat
Gambar menarik
Setem untuk Menyumpit

Unknown said...

mesti banyak boleh cerita kan .. so teruskan menulis nanti.. kami nak baca.. :) kumanx "Biggest Loser" entry

Nurul Zahar said...

Memang selalunya banyak idea kita mahu cernakan menjadi tulisan di blog kita. Tapi,sering kali masa tidak mengizinkan! =)

zam.enol.arep said...

hoho. fer n lavly kan ade. =]

Mrs Poyo said...

kulit gelap la cantik..i like...!!