Tuesday, May 25, 2010

Adelaide, Moscow, London, Tokyo, Wellington Dan Melbourne - Waktu Yang Wajib Dalam Telefon Aku.


Salam semua.
Hanya menulis secara ringkas.
Malam ini aku diberi amaran lebih 5 kali oleh Twitter disebabkan penggunaan aku melebihi had. Bayangkan, 3 kali amaran hanya dalam masa kurang dari 2 jam. Eh, aku memang suka Twitter.

Siang tadi, mungkin disebabkan aku membiarkan telefon aku terbuka, dan skrinnya lupa untuk aku padam, seorang teman ternampak sesuatu lantas menegur.

Teman : Kenapa ada banyak waktu negara lain dalam telefon kamu?
Aku : Eh?
Teman : Ada Australia, UK, Russia, Jepun, New Zealand.
Aku : Biasalah kot.
Teman : Spesifik sangat kot?
Aku  Maksudnya?
Teman : Adelaide, Moscow, London, Tokyo, Wellington dan Melbourne. Kenapa ya?
Aku : (senyum)


*Ada orang kata aku comel dan sopan kalau kembali memakai tudung sebegini*
Oh, ini gambar pada 25 Februari 2010.

Eh, kenapa agaknya telefon aku ada waktu dari negara berbeza?
Dan kenapa tempat itu telah diletakkan secara tepat?
Senyum.

Nota Kaki :
1. Masih menunggu.
2. Terus menunggu.

Zara : Ukir senyuman walaupun sekadar melihat gambar beku masa.

[Pertandingan] Tekan sini untuk mengetahui lebih lanjut tentang syarat penyertaan.(Tarikh Tutup : 31 Mei)

11 comments:

Amieynna Amin said...

ye..
mcm ustazah sikit..
comel..

Ariff Shah said...

moscow.. haha..

*tgh pening kepala* <-- tak tau apa nak komen

izuddinrahim said...

nak tompang senyum~~haha

Adziim said...

Aaaaa cikgu skema.

Aku tk aktif twitter..msih lekat ngan fb.

Ken Wooi said...

i have time of london and new york on my phone =)

Haffiz Al-Banna said...

alright..london..
my place...then............

FndRocka said...

sebab kau ada ramai kenalan oversea, kan?

Latest Entri : Taktik menewaskan Abdul Rahman dengan sebelah tangan atau sebelah mata (PES)

FTN said...

dalam phone aku ada waktu Teluk Intan dengan Muar jek..pastu kalau international sket ada waktu Moscow sekali.

dulu-dulu ada satu lagi.. : waktu Jepun, tapi dah delete..haha

Hazzy Ishak said...

kwan2 semua dok oversea
he he he

With Love,
HazzySuperb

[z@ck] said...

eyh..wellington pun ada?
aku pn curious nak tau ni..

Amir said...

Adelaide? Wow. :D